mikla Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) bestilte en varer på komplett.no sist torsdag og først i dag ble det sendt syntes dette var lang tid da det høyst pleier å ta 2 dager for komplett å få sendt varene. Endret 31. mai 2007 av mikla Lenke til kommentar
mikla Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 ja alle varene var 20+ Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det kan hjelpe å ringe og purre på dem om ordren blir stående. For meg har de alltid sendt varene innen 36 timer, men vet jo at alle ikke kan gjøres til lags. Lenke til kommentar
mikla Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 pakken var nå levert inn kl. 16.45 får den sikkert ikke før mandag Lenke til kommentar
Redman Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 bestilte i helga som hva.. ble senda i dag:( Er jo litt dårlig men jeg tenger det ikke før Abit AN-M2 HD kommer på lager i Norge. Lenke til kommentar
mikla Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 litt kipt det men that`s life hadde håppet på å få den før helga så jeg fikk montert varene inn i pc`en. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Merker det jeg også. Bestilte tidliger i uka, og den står fortsatt som "Åpen", og de har faktisk slettet reservasjonen på kortet mitt også. Forventet leveringsdato står som 29.05. Greit å vite at jeg ikke er alene. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 dem har nok veldig stor pågang på lageret sitt . dem har nok veldig mange ordre som dem skal sende ut. så det er nok bare og vente med tolmodighet Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Folk er vant til at ting skal gå så vanvittig fort nå for tida. Skal du ha ting raskt, kjøper du det i butikken eller punger ut en femtilapp ekstra for raskere ekspedering. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 fy faen nå var komplett kjappe. bestilte mobil i går kl 31. mai 2007 22:54:44 og pakka vart sendt den 1. juni 2007 11:30:15 det vil jeg kalle møkkfort. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg bestillte en del PC deler for et par måneder siden. Det tok en og en halv uke før de sendte dem. Alle varene var på lager. De pakket ferdig pakken satte den et sted og ventet til jeg hadde sendt tre mail og ringte før de sendte den. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Samme her. Jeg bestilte i helga, og først i dag ble varen pakket og sendt.. så.. ser ut som de har litt stor pågang, eller bare mangler bemanning. Kjipt for oss.. Hadde regnet med å få det innen helga da jeg bestilte. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 De bygger nok bare om lageret + sommerferie + sykdom. Lenke til kommentar
uncel Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Greit nok at de bygger om og alt sånn... men hvorfor ikke gå ut med denne infoen offisielt? Det er veldig irriterende når du bestiller i begynnelsen av uken og forventer å få varene til helgen, men først finner ut at komplett har veldig forsinket leveringstid når du ringer dem / sender dem en epost. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 .. fordi da lar folk være å bestille? Det blir mye tapte penger. Lenke til kommentar
uncel Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det blir vel ikke så stor forskjell om man legger inn en bestilling, venter 2-3 dager og ingenting skjer, ringer og får vite om lang leveringstid, og deretter sletter ordren. Eller om man får vite om den lange leveringstiden i det man kommer inn på siden, og av den grunn lar verr å bestille? Menmen... Håper bare de blir kvitt forsinkelsene, slik at de kommer seg på rett kjøl igjen! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Mitt forrige innlegg var ment som en slags ironi. Hvis de bygger om lageret enda har de et seriøst problem. Sommer(ferien) er på samme tid hvert år så det skal ikke være vanskelig å koordinere om man planlegger litt. Jeg fatter ikke hva som forgår hos Komplett og handler aldri der mer. Leser om alt for mange her på forumet som venter lenge på ting som er på lager i tillegg til bekjente som opplyser om akkurat det samme. Dette har foregått lenge, veldig lenge. Og jada, det er masse varer de sender raskt, men fortsatt alt for mange de bruker alt for lang tid på å pakke. Det er som et sjangsespill å bestille der om man planelgger å få lagervarer hjem til seg på rundt 1 uke. Har man dog 2-3 uker går det som regel fint. Endret 1. juni 2007 av Ninjahamster Lenke til kommentar
rexst Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Her er forslag nr. 1 Bestill det som over natten levering . På døren . Vis det er så livs viktig ..... da har du råd til å betale litt ekstra . Nr 2 . Jeg har brukt komplett siden de startet . Har stort sett bare posetive ting å si .... Ingen kan måle seg med kunde behandlingen deres når det gjelder suport ... Tro meg jeg har prøvd flere ...... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Her er det snakk om plukking og pakking, ikke postgangen som Posten Norge AS står for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå