Gå til innhold

lang leverings tid på komplett.no

Anbefalte innlegg

bestilte en varer på komplett.no sist torsdag og først i dag ble det sendt syntes dette var lang tid da det høyst pleier å ta 2 dager for komplett å få sendt varene.

Endret av mikla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker det jeg også. Bestilte tidliger i uka, og den står fortsatt som "Åpen", og de har faktisk slettet reservasjonen på kortet mitt også. Forventet leveringsdato står som 29.05. Greit å vite at jeg ikke er alene.

Lenke til kommentar

Samme her. Jeg bestilte i helga, og først i dag ble varen pakket og sendt.. så.. ser ut som de har litt stor pågang, eller bare mangler bemanning.

Kjipt for oss.. Hadde regnet med å få det innen helga da jeg bestilte.

Lenke til kommentar

Greit nok at de bygger om og alt sånn... men hvorfor ikke gå ut med denne infoen offisielt? Det er veldig irriterende når du bestiller i begynnelsen av uken og forventer å få varene til helgen, men først finner ut at komplett har veldig forsinket leveringstid når du ringer dem / sender dem en epost.

Lenke til kommentar

Det blir vel ikke så stor forskjell om man legger inn en bestilling, venter 2-3 dager og ingenting skjer, ringer og får vite om lang leveringstid, og deretter sletter ordren. Eller om man får vite om den lange leveringstiden i det man kommer inn på siden, og av den grunn lar verr å bestille?

Menmen... Håper bare de blir kvitt forsinkelsene, slik at de kommer seg på rett kjøl igjen!

Lenke til kommentar

Mitt forrige innlegg var ment som en slags ironi. Hvis de bygger om lageret enda har de et seriøst problem. Sommer(ferien) er på samme tid hvert år så det skal ikke være vanskelig å koordinere om man planlegger litt. Jeg fatter ikke hva som forgår hos Komplett og handler aldri der mer. Leser om alt for mange her på forumet som venter lenge på ting som er på lager i tillegg til bekjente som opplyser om akkurat det samme. Dette har foregått lenge, veldig lenge. Og jada, det er masse varer de sender raskt, men fortsatt alt for mange de bruker alt for lang tid på å pakke. Det er som et sjangsespill å bestille der om man planelgger å få lagervarer hjem til seg på rundt 1 uke. Har man dog 2-3 uker går det som regel fint.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Her er forslag nr. 1 Bestill det som over natten levering . På døren .

Vis det er så livs viktig ..... da har du råd til å betale litt ekstra .

Nr 2 . Jeg har brukt komplett siden de startet . Har stort sett bare posetive ting å si .... Ingen kan måle seg med kunde behandlingen deres når det gjelder suport ... Tro meg jeg har prøvd flere ......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...