Gå til innhold

Problemer med MSI: NX7900GT

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med at hver gang jeg spiller ett spill så kommer det mange streker ut av ting som ikke skal være der i det hele tatt, også når jeg ikke spiller kommer det mange rare prikker på sjermen som er helt andre farger enn det selve bakgrunnen er. Dette kjer hele tiden. Noen som vet hva som er galt? :hmm:

post-131223-1180632810_thumb.jpg

Endret av Shadowmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har problemer med at hver gang jeg spiller ett spill så kommer det mange streker ut av ting som ikke skal være der i det hele tatt, også når jeg ikke spiller kommer det mange rare prikker på sjermen som er helt andre farger enn det selve bakgrunnen er. Dette kjer hele tiden. Noen som vet hva som er galt?  :hmm:

8750937[/snapback]

Oh yeah! Har akkurat samme problem, omtrent uansett hva jeg skal spille (alt fra Counter Strike: Source til Rainbow Six: Vegas til Quake 3 Arena) så tryner det. På de to første får jeg akkurat den typen streker du snakker om.

La meg gjette: Du har installert Vista? Under XP hadde jeg aldri disse problemene, men etter å ha installert Vista er alt helt håpløst.

Edit: Har gjort litt mer research rundt dette på nettet, ser ut til at Vista ikke nødvendigvis er årsaken til problemene. Nye drivere + tid ser ut til å være det som skaper problemer for mange. (Tid = problemene blir værre og værre etterhvert, som om kortet blir fysisk skadet over tid.) Kan også nevne at rett etter å ha installert Vista så begynte jeg å få fargede random pixels i boot-screen også. Igjen noe som tyder på at kortet kan ha blitt fysisk skadet.

Terje

Endret av tkraang
Lenke til kommentar

Det kan nok være pågrunn av varme ja. :hmm:

Nå som det bli varmere i lufta, så er det lurt å ta en støvrens av hele PC'en egentlig.

Jeg renset hele skjermkortet mitt for støv her om dagen, etter at jeg begynte å få Artifacts i BF2.

Hjalp som bare det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...