Gå til innhold

Bør vi legalisere cannabis?

Bør Canabis legaliseres?  

2 882 stemmer

1. 1. Bør Canabis legaliseres?

• Ja, total legalisering
      1657
    • Ja, til bruk som medisin
      483
    • Nei
      658
    • vet ikke
      143

Anbefalte innlegg

Den naive perosnen som ga meg sånn tommel opp sak er ganske dum fordi det var ironi

Tror sannelig du har blitt rammet av samtlige tilstander. Du har vel ikke prøvd hasj vel?

du kan dø av overdose og du ender opp som sprøytenarkoman ingen vil ha meg deg å gjøre fordi hasjen blir for mild"!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Ironi og latter er noen gang gode argumenter.

Den som tar spøk for spøk og alvor kun alvorlig

han eller hun har faktisk fattet begge deler like dårlig.

Lenke til kommentar

Den naive perosnen som ga meg sånn tommel opp sak er ganske dum fordi det var ironi

Den naive personen var kgun. Det kan jeg vedde min venstre pekefinger på.

Les ovenfor og tidligere i tråden. Flere tastetrykk får du ikke.

Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Den naive personen var kgun. Det kan jeg vedde min venstre pekefinger på.

Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Haha min kompis som sniffer lightergass pleide å fortelle meg!

"du må slutte å røyke hasj, det er ikke bra"

Lenke til kommentar

du kan dø av overdose og du ender opp som sprøytenarkoman ingen vil ha meg deg å gjøre fordi hasjen blir for mild"!!!!

Ok :p tenkte ikke tanken en gang på at det kunne være tilfellet, på grunn av måten du skrev på.

Er bare så mange slike hjernedøde kommentarer fra folk som ikke vet bedre og som heller ikke vil lære sannheten, som gjentas igjen og igjen og igjen uansett hvor mange ganger man peker på det åpenbare.

• Liker 2
Lenke til kommentar

t. Jeg har med egne øyne sett altfor mange sprøytenarkomane i dette landet. De fleste av dem begynte nok med en røyk eller en "joint".

Ja jeg har også sett mange som drikker vann til å begynne å drikke alkohol.

Du burde se ting fra flere sider, påstanden din er utrolig idiotisk.

Ja, noen som røyker hasj går over til heroin og andre tunge narkotiske stoffer, og det er mange heroin misbrukere som også røyker hasj. Det du sier gir ikke mening, det er ikke en tråd i livet hvor du røyker hasj, så stiger du høyere opp automatisk, til så å gå over til kokain, og så til heroin bare fordi du startet med hasj.

Seriøst, les deg litt om emne, og lær å komme med mer fornuftige påstander!

Og hadde det vært legalisert hadde vi sluppet at 15 åringer skal oppsøke kriminelle miljøer for å få tak i hasj. Eneste som er farlig med hasj er at det er ulovlig.

Endret av Lars26
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hva er det du snakker om?

Det er positivt at tråden holdes gående.

Da nærmer vi oss 400 sider av en tråd som har gått siden mai 2007. Går man tilbake til begynnelsen av tråden får man selvopplevde og viktige innspill som dette:

Håper dem aldri legaliserer denne dritten.

edit: Kan for moro skyld opplyse om at min uttalelse er grunnet helt og holdent av egen erfaring. Andre har andre erfaringer og da kan dem uttale seg på grunn av dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg svippet bare innom for å se om der var noe nytt i denne tråden. Begynnelsen av tråden er mye mer interessant lesing enn slutten.

Lenke til kommentar

Mtp at mengden informasjon på internett sannsynligvis har mangedoblet seg siden 2007 så er det kanskje ikke så rart at du likte tråden bedre da man fortsatt famlet litt i blinde.

Cannabis er nice, derfor bør det legaliseres. Man bør også ha rett til å benytte vold mot dem som nekter voksne folk å bruke det.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Dersom det hadde vært veldig lønnsomt å legalisere cannabis, så hadde man nok allerede gjort det.

Skatteinntektene fra distribusjonen og penger spart på å holde dem unna fengsler er bare candy i forhold til de virkelige pengene som genereres av sysselsettingen og hvitevaskingen av narkopenger i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...