Gå til innhold

Bør vi legalisere cannabis?

Bør Canabis legaliseres?  

2 882 stemmer

1. 1. Bør Canabis legaliseres?

• Ja, total legalisering
      1657
    • Ja, til bruk som medisin
      483
    • Nei
      658
    • vet ikke
      143

Anbefalte innlegg

Er det for at tråden ikke skal drukne du stiller slike tåplige spørsmål? Lykke til med å holde denne tråden i live.

Nå får du faen meg gi deg. Når var sist du kom med et eneste legitimt argument i denne tråden?

Du avfeier argumenter som "tull", mens du selv tilgriser denne tråden med irrelevant sludder som stort sett innebærer kildehenvisninger til andre tråder på forumet - opprettet av deg selv. Hva er det du vil frem til? Du har faen ikke debattert i denne tråden i det hele tatt, og det av én enkel grunn: Du har ingenting vettugt å komme med. Så istedenfor bruker du postene dine til å rakke ned på alt som ikke passer inn i det perverterte moralbildet ditt.

Dersom du har så mye imot cannabis- og cannabisrøykere, så foreslår jeg at du låser deg selv inne i kjelleren din så du slipper å måtte spytte på dem på gata, og ta gjerne Hank von Helvete og Bill O'Reilly med deg i samme slengen.

Endret av Lime Canes
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet om mange som er avhengige av amf som er overvektige, mange av de spiser som bare det, litt myte at alle som går på amf er skinny, de som er skinny er ofte de som setter sprøyter.

Amfetamin stiller sultfølelsen. Man kan selvfølgelig spise uansett, men det kan vær et godt hjelpemiddel for de som alltid er sultne. Man blir som regel tynn om man bryr seg mer om rusen enn om mat. Er man så godt som alltid ute etter neste fiks, blir man ganske tynn. En enkel måte å hjelpe disse menneskene på er å få ned prisen og gjøre tilbudet pålitelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

vet om mange som er avhengige av amf som er overvektige, mange av de spiser som bare det, litt myte at alle som går på amf er skinny, de som er skinny er ofte de som setter sprøyter.

De fleste sier at de blir mindre sultne av ritalin. Jeg har akkurat fått det (ADHD) og merker motsatt effekt.

Er ikke akkurat amfetamin i ritalin, men det er Methylphenidat.

Men poenget her er at mange reagerer ulikt. Allikevel trur jeg (uten fakta) at majoriteten av amfetaminbrukerne blir mindre sultne.

At du faktisk kjenner noen som går på det og spiser godt, beviser det som jeg opplever av ritalinen. Nesten alle jeg kjenner som bruker det sier at de får mindre matlyst. Dette står også oppført som en av bivirkningene. Jeg har aldri prøvd amfetamin utenom dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå får du faen meg gi deg. Når var sist du kom med et eneste legitimt argument i denne tråden?

Du avfeier argumenter som "tull", mens du selv tilgriser denne tråden med irrelevant sludder som stort sett innebærer kildehenvisninger til andre tråder på forumet - opprettet av deg selv. Hva er det du vil frem til? Du har faen ikke debattert i denne tråden i det hele tatt, og det av én enkel grunn: Du har ingenting vettugt å komme med. Så istedenfor bruker du postene dine til å rakke ned på alt som ikke passer inn i det perverterte moralbildet ditt.

Dersom du har så mye imot cannabis- og cannabisrøykere, så foreslår jeg at du låser deg selv inne i kjelleren din så du slipper å måtte spytte på dem på gata, og ta gjerne Hank von Helvete og Bill O'Reilly med deg i samme slengen.

Mitt beste svar på det utbruddet er dette:

Det er for såvidt greit at jeg er oppmerksom på at når jeg ser en narko ruset person på byen med svømmende øyne, ustø gange og snøvlete tale, så kan jeg godt ha prøvd å snakke fornuft til vedkommende her inne på forumet.

Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=774609&view=findpost&p=20039926

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Amfetamin stiller sultfølelsen. Man kan selvfølgelig spise uansett, men det kan vær et godt hjelpemiddel for de som alltid er sultne. Man blir som regel tynn om man bryr seg mer om rusen enn om mat. Er man så godt som alltid ute etter neste fiks, blir man ganske tynn. En enkel måte å hjelpe disse menneskene på er å få ned prisen og gjøre tilbudet pålitelig.

Alternativt kunne man lagt en sterkt progressiv skatt på idioti og brukt inntektene av den til å gi gratis hasj og marihuana til folket. :tease:

Lenke til kommentar

De fleste sier at de blir mindre sultne av ritalin. Jeg har akkurat fått det (ADHD) og merker motsatt effekt.

Er ikke akkurat amfetamin i ritalin, men det er Methylphenidat.

Du kan få sativex for adhd nå :w00t:

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Er det gjort noen studie på om dette funker like bra som the real deal?

Nei tror ikke det men usikker, de som ikke får effekt av ritalin,concerta eller opplever negative virking etc kan søke om det..

Vil tro det funker bedre da det er nesten 50/50 THC-CBD som Bediol..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Hvor står det at man kan få det for ADHD? Skulle liksom være godkjent for MS nå, men min far fikk avslag og legen bare lo når han spurte om denne Sativexen.

Legen din må være villig til å søke om det, så går det til legemiddel direktoratet som da godkjenner eller avslår søknaden..Mest sannsynlig godkjenner de det over amfetamin preparater..

Could pot stop breast cancer?

Medical marijuana is legal in 18 states, but it's clear we've only discovered a fraction of its medicinal potential

By Allan Badiner, Alternet

Lenke til kommentar

Stemmer det. Legen sa det skulle testes og forskes på i mange år først.

Be faren din finne seg en ny lege så ordner det seg sikkert innen par uker :) hørt at Sativex er ekstrem god medisin for de med MS..

Synd at leger skal stå som hinder for medisin, hørt om flere leger som nekter skrive det ut, ordet cannabis skremmer nok en del konservative leger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...