Gå til innhold

Bør vi legalisere cannabis?


Bør Canabis legaliseres?  

2 882 stemmer

  1. 1. Bør Canabis legaliseres?

    • Ja, total legalisering
      1657
    • Ja, til bruk som medisin
      483
    • Nei
      658
    • vet ikke
      143


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Notelitten bør sende en av mailene sine til Per Sandberg direkte jeg :p

 

Gjorde det i gårkveld, får bare håpe han svarer.

 

Notelitten DELIVARS!

 

FrP støtter ikke legalisering av cannabis med bakgrunn i at bruken av dette for mange rette å slett ”rekrutteres” inn til bruk av ”hardere” stoffer og indirekte kriminalitet i kjølevannet av dette. Vi vet det er ulike meninger vedrørende dette, men velger ”føre var” prinsippet.

 

 

mvh

Per Sandberg

Lenke til kommentar

FrP støtter ikke legalisering av cannabis med bakgrunn i at bruken av dette for mange rette å slett ”rekrutteres” inn til bruk av ”hardere” stoffer og indirekte kriminalitet i kjølevannet av dette. Vi vet det er ulike meninger vedrørende dette, men velger ”føre var” prinsippet.

 

 

mvh

Per Sandberg

 

Hahahah. "Vi er kunnskapsløse om emnet, og velger å holde med den sinte gamle velgerbasen vår som er redde for alt fra pakistanere til lavtflyvende kjøttmeis"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sendte denne mailen tilbake:

 

Hei Per Sandberg!

 

Takker så meget for et raskt og konkret svar.

Jeg har selv en god del venner som er meget interesserte i å stemme FrP ettersom at dere tilfredsstiller våre behov. Vi ser på partiet som et av de få partiene som står for individuell frihet, og mindre statlig involvering.

 

Flere av mine bekjente benytter seg av cannabis, og har ikke blitt rekruttert til hardere stoffer, vi har også en sterk tro på at cannabis ikke fører til sterke stoffer.

 

Jeg lurer på hvorfor ikke FrP som står for individuell frihet til å velge, ikke tillater et så tilsynelatende harmløst stoff som cannabis, når dette åpenbart hadde fjernet det fra det svarte markedet; jeg tror blant annet at FrP kunne fått mange stemmer ved å være litt mer liberale til cannabis. Om du observerte avstemningen i VG og Dagbladet sine nettaviser tidligere i år, hvor så mye som 65-70% av leserne stilte seg positive til en legalisering.

 

Jeg lurer også på hvorfor FrP ikke stiller seg positiv til dette ettersom at dere ønsker lavere avgifter på lovlige rusmidler, ettersom at cannabis ville vært et meget bra alternativ til alkohol og tobakk, og derfor ville åpnet for et helt nytt marked.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Flott å høre at dere stiller dere bak meg i mine aksjoner, godt å høre at folket er enige!

 

L4r5 har en meget genial idé angående disse flyveblader, jeg syntes det hørtes ut som en lett gjennomførbar idé og jeg er selv meget villig til å benytte en god del tid på dette, om noen var villige til å hjelpe til med formateringen av flyvebladene i seg selv, da jeg overhodet ikke har data/photoshop kunnskaper til å få noe som helst til å se vakkert ut.

Lenke til kommentar

Frp kommer til å vende denne saken ryggen så langt det er færre cannabisbrukere enn paranoide gamlinger her i landet, derav "populistisk parti"

 

Tror dere hadde hatt større hell med høyre.

Jeg siterer en eldre mail fra høyre:

 

Motatt 4 November:

 

Hei.

Høyre støtter ikke legalisering av Cannabis fordi det er helseskadelig og vanedannende. Jevnlig blir det lagt frem forslag om å legalisere, og jevnlig ender Landsmøte opp med samme konklusjon.

 

mvh

Lenke til kommentar

Hei.

Høyre støtter ikke legalisering av Cannabis fordi det er helseskadelig og vanedannende. Jevnlig blir det lagt frem forslag om å legalisere, og jevnlig ender Landsmøte opp med samme konklusjon.

 

mvh

 

Er imponert over at man kan trekke ikke bare én men TO falske konklusjoner og presentere disse som fakta. Hva er egentlig greia med den norske erkekonservativismen? Tror de det øyeblikket det norske folk får ris istedet for poteter til maten så vil hele heimevernet gå berserk samtidig?

 

Forandring er farlig

Stortinget/Ludvig fra flåklypa

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror personlig at de gjør dette for å forhindre videre debatt. Jeg vil automatisk se på dem som idioter, og dermed legge debatten til sides med én gang; dette er i alle fall deres ønske.

 

Faktum er det at en hvilken som helst debatt rundt en fortsatt illegalisering av cannabis, er politisk selvmord; derfor tør ikke politikere røre dette emnet. Noe som også forklarer at kun Kystpartiet, Høyre og Senterpartiet turte å svare på mailene mine. (i ettertid også Per Sandnes)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...