pcfaen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Bruker foreløpig den innebygde i XP pro. Ønsker info om hva som er den sikreste løsningen,beste brannvegg pr. idag på en PC. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 SI DET DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg bruker Sygate Personal Firewall. Og er veldig fornøyd 8) Så min personlige mening må bli at Sygate Personal Firewall er en av de beste firewallene som er på markedet :wink: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Med mindre du sitter på forsvarets mest hemligholdte hemligheter så trenger du ikke de beste. De har et for jævelig GUI anyway. Bruk Norton. Masse oppdateringer, alltid god service, ser bra ut og hjelper mot det meste. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Meget happy med gratis Zonealarm. AKIRA Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Personlig bruker jeg Zone alarm. Den er sikker og brukervennelig. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Mm. ZoneAlarm er egentlig minst like bra som Norton. Bedre fordi den er gratis faktisk. Men jeg liker Norton bedre, også hvis du kjøper Internet Security pakka (Som fikk 6er hos VG tror jeg) så får du med massee veldig veldig veldig kjekt snacks i tillegg Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Zonealarm Pro er meget effektiv men har en uvane med og legge seg borti ting den ikke har noe med. Feks. når jeg skulle legge inn nye program fra en CD. så fikk den maskina til og gå i heng. Dessuten var den ett råskinn til å bruke minne, så derfor har jeg kutta den ut og bruker den som er innbygd i XP. Lenke til kommentar
pcfaen Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Takker for svar Lenke til kommentar
otis Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Du kan jo bruke Symantec Enterprise Firewall 7.0 eller høyere.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hmmm, ville ikke stolt på den som er innebygd i XP, jeg har en liten misstank om at den ikke er noe særlig sikker. bruker aldri denne selv. bruker bare norton jeg. den ruler gata synes jeg. gutter sikker på at Zone alarm er gratis? jeg gikk inn på ei si å der sto det: download & buy, hmm tenkte jeg merkelig. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 gutter sikker på at Zone alarm er gratis? jeg gikk inn på ei si å der sto det: download & buy, hmm tenkte jeg merkelig. Den er gratis, du kan laste den ned her. Det er ikke fullversjonen da, som har noe ekstra greier (som mail filter o.l). Men firewall delen er komplett. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 ok, begynte bare å lure litt skjønner dere. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg har gått over fra å bruke ZoneAlarm til å bruke Mcafee pf...synes denne er meget bra. Blokker det den skal blokke, har gode logger, og er forhåndsinstillt til å gi tilgang til vanlige programmer som f.eks IE, ICQ, MSN o.l...er også meget enkel å konfigurere... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Selv bruker jeg IpTables. Men det er for linux da.. Ellers så brukte jeg ZoneAlarm på windows før. Jeg leste en test der Sygate kom best ut i test. iptables er ganske genialt da du kan lage dine helt egne avanserte regler. Vil tro alle med linux bruker iptables. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bruker Sygate, er den beste som er gratis av de jeg har prøvd (har også prøvd Tiny og Zone Alam). Lenke til kommentar
Strips Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bruker Sygate, er den beste som er gratis av de jeg har prøvd (har også prøvd Tiny og Zone Alam). Et lite off topic spm til EnD.R.E? Hvilken versjon av Tiny brukte du. versjon 2? Den som var gratis? Hvordan er regellista og opsettet i den i forhold til TPFW? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 hmmm, ville ikke stolt på den som er innebygd i XP, jeg har en liten misstank om at den ikke er noe særlig sikker. bruker aldri denne selv. bruker bare norton jeg. den ruler gata synes jeg. Hørtes ut som en vitenskapelig argument for at xp sin innebygde firewall er dårlig. Har ikke sett noen tester som bekrefter det du *tror*. Vet at hvis du kjører "shields up" fra grc.com rapporterer den at du er i "stealth" mode. dvs. at den ikke finner noen hull. Det eneste jeg kan se med xp sin er at den ikke er spesiellt konfigurerbar og at den ikke passer på utgående connections. Lenke til kommentar
Dillers Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Prøv ut Panda Platinium 7. Da får du både en firewall og et bra antivirus-program i tillegg. Last den ned her: http://www.pandasoftware.no/supportfiles/default.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå