StiaNvell Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) når jeg skal skru av pc'n min så skrur den seg av men den forsetter å få strøm så etter vært lager den rare lyder.. så vær gang jeg skrur den av må jeg skru av strømmen på bryterern bak på strømboksen for at det ikke skal skje... noen som veit ossen jeg fikser dette? Mvh StiaN Endret 31. mai 2007 av StiaNvell Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Scannet for virus, lastet ned siste windows opdatering, osv? Husk å oppdater virus programmet ditt før evt en virus sjekk. MVH, Joachim! Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 når jeg skal skru av pc'n min så skrur den seg av men den forsetter å få strøm så etter vært lager den rare lyder.. så vær gang jeg skrur den av må jeg skru av strømmen på bryterern bak på strømboksen for at det ikke skal skje... noen som veit ossen jeg fikser dette? Mvh StiaN 8750644[/snapback] er det en hiper? det er mye feil med at de piper når dataen er av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå