Hashtægg Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har et prosjekt, og tenkte jeg skulle lage en liten PP med bilder som er litt relevante til fattigdom ol. Men sliter egentlig med å finne noe bra, google blir litt for oppbrukt. Så vet noen om no bra sider eller lignende? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Hvordan kan google være oppbrukt? Fattigdom kan være så mangt, tenker du på fattigdom generelt, fattigdom i Norge, fattigdom i u-land...? Kanskje du skal spesifisere deg litt mer. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Greit, fattigdom i u-land. Men er egentlig det samme, trenger bare bilder av fattige randoms. Google er oppbrukt fordi jeg har tatt de "beste" bildene jeg fant der, og det var få Også har jeg egentlig ikke tid til å lete Endret 31. mai 2007 av Demille Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 31. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2007 Bruk bildesøket til Yahoo. Spør du meg er det bedre enn Googles bildesøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå