vihovde Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Har ett lite tips (mange kjenner nok til det) men å kopiere audio cd`er med kopibeskyttelse, som f.eks den nye cd`en til Robbie Williams, er lett. Har prøvd diverse programmer: CloneCD, Nero bla, bla, bla... men ingen klarte å knekke koden. Så da tok jeg rett å slett å brukte dette programmet her: Acoustica-MP3-To-Wave-Converter-PLUS-Installer. Konventerte først hele cd om til MP3 (høy kvalitet) og deretter tilbake til wav, merket overhodet ingen forringelse av lydkvaliten ;-) KOPIBESKYTTELSEN VAR BORTE........ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hmmm...jeg mener å huske at det ikke skulle være noe problem å ta backup av den nye Robbie Willams CD'n med CloneCD og flere andre programmer jeg...Tror jeg leste det i ITavisen eller på ITpro eller noe slikt Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 FY DEG! Feilposting og allting, samtidig som du poster flere poster med samme tittel... skuffende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå