Bandana Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 I det siste har jeg og Xboxen min blitt litt uvenner. Xboxen bestemmer når den føler på for å være på nett og når den ikke vil. Om morningen så er jeg på live, men plutselig når jeg skal spille etter skoletid så giddern ikke connecte. Dette started for ca. en uke siden. Kommer inn på live noen ganger men de fleste gangene jeg prøver så funker det ikke. Testa linja på Xboxen, og ip'en osv er fin, men det står at det er noe galt med DNS serveren min, nemlig DNS Failed. Noen som har noen erfaringer med dette? Jeg har prøvd å ringe Xbox support, men jeg har aldri opplevd noe verre. Ringt dem etter skolen hver dag og jeg klarer faen ikke få tak i en norsk konsulent. Etter pipetone i en kvarter, svarer en engelsk fyr og sier han ikke kan hjelpe meg fordi han ikke har peiling på norske internettleverandører og sier jeg skal ringe tilbake senere. Men faen, har ringt i flere dager uten å få tak i en helvetes norsk person. La til og med igjen en beskjed flere ganger og ble aldri ringt opp tilbake. Må si det er jævla dårlig support. For å ikke gjøre dagen verre, så kjøpte jeg NFS MW Classic jeg tenkte jeg kunne ha det litt gøy med, men nei den funka ikke. Kom ikke inn i spillet engang før maskinen frøys. Måtte ta en lang tur til butikken for å bytte. Men jaja, det jeg egentlig lurte på var om noen her kunne hjelpe meg. Tenkte kanskje noen av dere har opplevd det samme eller muligens snakket med en norsk konsulent på supporten. Takker for alle svar. (PS: Sorry klagingen, har bare hatt en dårlig uke. Mye prøver, eksamen, stress, lekser, xbox trøbbel osv.) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Min krangla på samme måte, men jeg dro ut strømkontakten til modemet mitt fra get + huben min som jeg bruker, venta 5min plugga alt tilbake da funka det fet. Get i mitt område driver og bygger eller noe så nettet her har vært ustabilt. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Prøv å trekke ut power på ADSL/kabel modemet ditt, sett inn igjen etter ca 2 minutter, og vent på training, etc, til det er klart til bruk igjen. Løser ofte en del rare problemer som feks lav båndbredde. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 fått sånn før jeg å. tror det var pga dårlig dekning (jeg har trådløs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå