Gå til innhold

Kopi beskyttelse av AUDIO.... bare tull ;-)

vihovde

Anbefalte innlegg

Har ett lite tips (mange kjenner nok til det) men å kopiere audio cd`er med kopibeskyttelse, som f.eks den nye cd`en til Robbie Williams, er lett. Har prøvd diverse programmer: CloneCD, Nero bla, bla, bla... men ingen klarte å knekke koden. Så da tok jeg rett å slett å brukte dette programmet her: Acoustica-MP3-To-Wave-Converter-PLUS-Installer.

Konventerte først hele cd om til MP3 (høy kvalitet) og deretter tilbake til wav, merket overhodet ingen forringelse av lydkvaliten ;-)

KOPIBESKYTTELSEN VAR BORTE........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert veldig nyttig for noen, men for andre synes dette er veldig på kanten av hva som er lov til å skrive her..!! :lol:

Hvorfor er det det?? I Norge er det lov å kopiere cder man har kjøpt, til privat bruk. Synes det er bra at noen forteller oss hvordan vi kan gjøre det vi i følge loven har rett til.

Btw, plateselskapenes metode med sperring av cder er det dummeste de noengang har gjort. Hvem faen gidder kjøpe cder som man ikke engang kan spille av i en dvd spiller eller på pc'en? Begynner å bli færre og færre som faktisk har vanlig cd spiller...

Lenke til kommentar

For det første: Ikke alle cd`er som tape bit trikset virker på, og hvorfor konvertere til mp3 og så til wav igjen? Bruk enten EAC eller easy CD-DA extractor. Hvis ikke disse virker, bruk enten Plextools eller Clone Cd.

Lagde forresten en backup av min Robbie Williams cd med Easy cd-da extractor. Den rippet spor 1 uten problemer, det er dette sporet som er beskyttet på den cd`en

Lenke til kommentar
man trenger ikke converte til wav for og brenne de som audio cd-er.

jeg drar mp3er inn i nero jeg så gjør den det av seg selv på et sekund! og det tar ikke lengre tid og brenne!

Jeg har Nero 5.5.9 tror det er nyeste? Går dette på denne? Må jeg velge først "Audio CD" i veiviseren som starter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...