St.Anders Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) kjøpte et internt trådløstkort for stasjonære pcen min for et år siden. har aldri hatt noe bra signal med den. Har også en mac (ibook g4) der jeg kan ha 3(av4) streker sinal når jeg ikke får inn signal på den stasjonære.. lurer da på om det kan hjelpe med ny driver? Korte har merket "MSI" og så står det "802.11g PCI Wireless network adapter" har også noen avanserte egenskaper som kanskje kan ha noe med saken å gjøre: (jeg har ikke peiling hva de betyr) Ad Hoc (OFDM) = Disable Antenna Rx Diversity = Diversity Antenna Tx Diversity = Diversity Auto reconnect mode = Enable CAM when AC Power = Disable Country region = ETSI (Channel 1-13) Enable TX Burst = Disable Fragment Threshold = 2346 Power Saving Mode = CAM (Constantly Awake Preamble Type = Auto RTS Threshold = 2347 Wirelessmode = 802 11 B/G mixed mode går det an å få bedre rekkevidde på dette korte, eller er det bare sykt dårlig.. tror jeg betalte 4-600 kroner for det i fjor Edit: Står Copyright 2003 på cden som fulgte med Endret 2. juni 2007 av St.Anders Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er orginalantenna som er problemet, jeg går ut fra at det er ei lita piskantenne du har nå, skaff deg en bordantenne i stede så blir du å få mye bedre rekkevidde. (bordantenna er nederst i bilde) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er det løs (med kabel) eller fast antenne på dette kortet? Prøv nye drivere. Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 har sånn bordantenne som vist på bilde.. noen som vet hvor jeg finner nye drivere? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Drivere finner du på msi-norway.com Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 hmm. driver hjalp ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå