gokart8 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 problemet har jeg hatt i 6månder nå med pcen min, jeg har formatert pcen 4-5 ganger på 6 månder å jeg kan ikke instalere opptateringer til windows xp pro for da får jeg blå skjerm å pcen funker ikke etter det, nå så instalerte jeg bare service pack 1 så fikk jeg blå skjerm men etter 4 forsøk å skru den på kom den inn til skrivebordet, bare nesten for på skrivebordet har jeg bare bakrunds bilde ! men jeg får opna opp oppgave handling å kjøre et program så hender den klarer å opne opp msn eller world. det kommer også opp explore.EXE må avslutes, vi beklager dette. og viss jeg trykker send feil raport eller krysser den ut kommer den opp med en gang:( Hva må jeg gjøre med pcen? hva er feil? hjelper ikke å restarte windows får da får jeg blå skjerm å den klikke rvisss jeg instalerer opptateringer fra microsoft, og viss jeg ikkke gjør det så bare klikker windows. å da får jeg helle rikke brukt pcen. amd 939 socked hovedkort amd 1,8ghz 3000+ 515 navida skjermkort 2gb ram Trenger seriøst hjelp fort! er det bare å kaste hele pcen til 10tusen kroner? har bare hatt den 1 år å den er ubruklig, ingen ting fungerer, blå skjerm er det eneste som kommer! noen som har hatt noe lignende problemer som dette før? trenger pce-n til skole arbeid og wow spiling + musikk å masse mere å det trenger jeg helst til fredag for da skal jeg på lan men det kan jeg vel ikke viss denna pcen er bare til å kaste:( jeg har hatt xp på denna pcen siden den var ny men måtte restarte windows mange ganger pga det har hengt seg helt og at det kommer opp blue cren! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 kjekt hvis du rette opp skrivefieln på overskrifta ;> Lenke til kommentar
gokart8 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 jaja, du får rette skrive feilen din du også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå