Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Plutselig går alt så fort for meg

Gjest Gjest_Hmm_*

Anbefalte innlegg

Første jeg tenkte var. Ehm, Dual Core ?

Men så tenkte jeg litt mer. Hva med å komme seg til fastlege? Det er utrolig hva disse folkene kan hjelpe deg med, og det er faktisk meningen at du skal bruke dem. Jeg synes nesten det er synd at jeg ikke går dit selv. Sitter istedet på nettet å surfer etter svar. Meningsløst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt akkurat det samme selv. Veldig merkelig. Første gang jeg hadde det var vel i 9. klasse eller noe sånt da jeg spilte FF7. Plutselig virket alt så agressivt og at musikken på spillet gikk for fort. Var nesten som en slags rus. Dette tror jeg er helt vanlig, men mulig at det ikke er særlig godt dokumentert av leger osv. Merkelig fenomen er det ivhertfall.

Lenke til kommentar

Er vel egentlig ikke så rart att det skjer merkelige ting innimellom. Hjernen er jo sykt komplisert, så om noe går llitt små feil/andreledes innimellom er ikke så rart.

Personlig personlig har jeg aldri opplevd slikt i fullt våken tilstand. Har opplevd merkelige ting minuttende føre jeg sovner, som og se sykt detaljerte bilder av ting, føle att jeg vuger i bølgenne på en båt, høre kompliserte fine melodier i hodet osv.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Akkurat det samme har skjedd med meg to ganger... Jeg våkner, alt går dritfort og jeg er fortvila... alle rundt meg snakker fort, og hver miste bevegelse går i toppfart

rart :hmm:

Lenke til kommentar
"It's a glitch in the Matrix."

8765603[/snapback]

You gotta love it :D

Litt OT, men såg nettopp hele matrix trilogien på ny.. Har faktisk alle lovlig på dvd :D *stolt*

Har vært frelst siden første gang jeg såg 1ern :p

8768785[/snapback]

hehe...

maybee i'm the ONE xD

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_The One_*
Har også opplevd dette.  Som oftest når jeg ligger i senga, men har hendt utenfor også... Alle de forklaringene stemmer bra med det jeg har opplevd.

Har ikke skjedd i det siste dog...

8776342[/snapback]

Dette Sjer med veldig ofte serlig når jeg står opp men også nor jeg har feber men i dag er det helt villt! har det faktis akkurat nå og det har vart så å si hele dagen!! Jævlig irriterende. er det noen som har vet hva dette fenomenet heter så hadde ikke det gjort noe:P

Lenke til kommentar
Har også opplevd dette.  Som oftest når jeg ligger i senga, men har hendt utenfor også... Alle de forklaringene stemmer bra med det jeg har opplevd.

8776342[/snapback]

Dette Sjer med veldig ofte serlig når jeg står opp men også nor jeg har feber men i dag er det helt villt! har det faktis akkurat nå og det har vart så å si hele dagen!! Jævlig irriterende. er det noen som har vet hva dette fenomenet heter så hadde ikke det gjort noe:P

8889460[/snapback]

Det heter time distortion på Engelsk iallefall.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Abdullah_*

8776342[/snapback]

8889460[/snapback]

Det heter time distortion på Engelsk iallefall.

8889566[/snapback]

Jeg søkte på Time Distortion og fant bare masse pølsevev og ingentin ting med dette å gjøre. Har dette mye selv er det noen såm har et navn på dette? eller har vært hos en av de fantastiske legene og har svaret på hva dette er?

Lenke til kommentar
Gjest Huliur
Jeg har lagt merke til at jeg får det i kombinasjonen, for lite søvn, veske og mat...

Kanskje det er noe me det...

Vertfall når øynene er klare...

8894254[/snapback]

Ja samme her men jeg drikker minimum 3 liter vann daglig men har veldig lite søvn og det sjer veldig ofte med meg:(

Hva er egentlig dette!

Lenke til kommentar
Jeg har lagt merke til at jeg får det i kombinasjonen, for lite søvn, veske og mat...

Kanskje det er noe me det...

Vertfall når øynene er klare...

8894254[/snapback]

Ja samme her men jeg drikker minimum 3 liter vann daglig men har veldig lite søvn og det sjer veldig ofte med meg:(

Hva er egentlig dette!

8896792[/snapback]

jeg drikker som regel dette jeg å... men ikke alle dager... ikke alltid at d passer å gå på do 7 ganger på 5 timer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...