Gjest Gjest_Hmm_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei! Jeg har et problem.. Det kommer og går, det kan gå flere måneder mellom hver gang jeg har dette. Plutselig for en liten stund siden gikk alt så fort for meg. Lydene rundt meg gikk fort, og når jeg gikk, følte det ut som jeg stressa og gikk fort, selvom jeg gikk helt normalt. Dette problemet er veldig irriterende. Det kommer av og til, men så forsvinner det. Det varer i noen minutter, i dag varte det vel i ca 5-10 min. Jeg har tatt MR før, men galt ingenting vises på den. Jeg håper dette ikke er farlig.. Noen som har lignende problem, og vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg sitter igjen med noen spørsmål: - Var du sliten da dette skjedde? Hadde du spist og drukket nok? - Føles det som om tida går raskere enn den egentlig gjør? - I hvilke situasjoner pleier dette å skje? Jeg har nemlig vært borti noe av det samme, men det er heldigvis en stund siden sist. Det skjedde særlig på ettermiddagene etter jobb, på bussen på vei hjem. Alle lyder rundt meg ble høye, og jeg fikk ikke med meg hva folk sa. Fikk også problemer med å fokusere på ting, alt fløy forbi i et voldsomt tempo. For meg har dette vart en 5-10 minutter også.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei! - Nei, jeg var ikke sliten da dette skjedde. Jepp, hadde både spist middag og drukket bra før dette skjedde. - Jepp, det føltes ut som den gjorde det. - Ikke noen spesielle situasjoner som jeg kan huske. Huff.. Får håpe det ikke skjer igjen med deg! Dette er veldig ekkelt. Samme for meg, lydene ble veldig høye, og alt fløy forbi i et høyt tempo. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Regner med at du ikke hadde tatt noen skumle piller, eller går på medisiner eller noe i den gata? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Nei, har aldri tatt noe sånt. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Når jeg er syk og har hodepine, skjer dette ofte... Stemmer (ting jeg tenker på) går LYNraskt i hodet mitt, for å ta en tørr vits: Det er som om å kjøre et MSDOS spill på en intel core duo Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har å opplevd dette.. det er veldig iritabelt, klokka går kjempe tregt men alt virker så fort, ekstremt fort, til og med når du vet du rører deg sakte... Jeg vet jeg blir slik med litt for høy dose kaffe, eller ved for lavt blodsukker/veske intak... eller att jeg er trøtt, eller bare øynene er trøtt... Men har opplevd det en del ganger når alt er normalt også... Lenke til kommentar
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Bra jeg ikke er alene om dette! Håper dette ikke er farlig. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Bra jeg ikke er alene om dette! Håper dette ikke er farlig. 8750936[/snapback] det håper virkelig ikke jeg heller Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Høres snodig ut. Første som slår meg er Force Speed... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Høres snodig ut. Første som slår meg er Force Speed... 8750957[/snapback] det virker litt som bullettime Jævli iritabelt for meg i vertfall beskytter meg mot ting som går tregt det er ekkelt *brain damage* Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Om alt er ok ellers med deg, du har vært hos legen ol kan det hende det kun er psykisk. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noe lignende av det som blir beskrevet her har skjedd med meg en del ganger. Så vidt jeg fant ut skyldes det at jeg kom i en slag mellomtilstand mellom å være våken og å sove. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 nestegang du får et slikt anfal, forsøk å løse noen hjernetrim oppgaver bare for å se om du tenker klarere/verre Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noe lignende av det som blir beskrevet her har skjedd med meg en del ganger.Så vidt jeg fant ut skyldes det at jeg kom i en slag mellomtilstand mellom å være våken og å sove. 8752400[/snapback] er ikke det når du kjenner du faller i senga når du er våken... det er vertfall ille Lenke til kommentar
errgo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det har jeg opplevd en gang for mange år siden. Husker jeg så på sporten på TV2. Det var som som noen hadde satt hurtigspoling på TVen. Var helt edru. Har opplevd det motsatte når jeg prøvde hasj. Prøvde et bilspill, og ting gikk saktere og jeg fikk mer tid til å reagere. Satte faktisk ny pers Noen ganger har jeg opplevd at alt har sett veldig lite ut, som om hele verden var krympet. Alle gangene har vært i edru tilstand. Er lenge siden sist det skjedde. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 jeg hørte på musikk når jeg var trøtt og for et tempo! Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har også hatt dette, men det er ikke blitt et vedvarende problem, jeg kan ikke huske når jeg hadde det sist. Jeg tror det stoppet da jeg begynte å være mere aktiv, spise mere sunt, vitaminer osv.. Prøv det. Innta mye vann også, prøv å lev sunnere, for hvis det er stress, så kan dette hjelpe på stresset. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har også hatt dette, men det er ikke blitt et vedvarende problem, jeg kan ikke huske når jeg hadde det sist. Jeg tror det stoppet da jeg begynte å være mere aktiv, spise mere sunt, vitaminer osv.. Prøv det. Innta mye vann også, prøv å lev sunnere, for hvis det er stress, så kan dette hjelpe på stresset. 8753186[/snapback] Hei. og takk for godt tips! Jeg skal prøve det, da jeg er ikke så særlig mye aktiv akkurat. Vitamintab. tar jeg. Ha en god natt Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har også hatt dette, men det er ikke blitt et vedvarende problem, jeg kan ikke huske når jeg hadde det sist. Jeg tror det stoppet da jeg begynte å være mere aktiv, spise mere sunt, vitaminer osv.. Prøv det. Innta mye vann også, prøv å lev sunnere, for hvis det er stress, så kan dette hjelpe på stresset. 8753186[/snapback] Håper det hjelper trådstarter Men det kan nok ikke hjelpe for meg... trener 1-4 timer hver dag + fram og tilbake på jobb. sunn ja, har jeg alltid vært, spiser veldig lite sukkerholdig mat, spiser mye fisk, spiser alltid masse grønnsaker etc. vann 2-3 liter ++ viss det er varmt Stress... kan ikke huske sist jeg stressa Kan forlite jern være en årsak også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå