Ruskebusk Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hallo! Eg har tenkt til å lage internett side og har egentlig ikkje lyst til å ha: .tk , freehost.com eller noke slikt tull , men kanskje: .no . Veit du kor eg kan lage ei slik side, uten og betale og ha .no etter linken? Endret 31. mai 2007 av Kjellemann3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Du kan lese pa www.htmldog.com www.w3schools.com en gratis host (der du kan laste opp siden du har laget) er feks http://hotserv.dk Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tror det kun er firmaer som får *.no domene Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det er umulig å ha .no-domene uten å betale for det, så der har du gått på ein liten smell allerede Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis du ikke vil betale noe som helst, må du nok glemme .no. Et .no koster mellom 100-250 pr år, og du trenger å ha et organisasjonnummer i Brønnøysundregisteret. *Skikkelig* gratis webhosting er jo mulig å få ta i - skal du bare ha vanlige statiske hjemmesider (HTML/CSS/JS) eller med mulighet for serversidespråk? (PHP, Perl, o.l)? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 og du trenger å ha et organisasjonnummer i Brønnøysundregisteret. 8751711[/snapback] Er det ikke en domeneregistar som har registrert flere firmaer pa seg selv, sa kundene kan fa .no domener gjennom dem? Men jeg husker ikke hva de het :o Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 det er gratis å registrere et ANS-firma men det følger med noe papirarbeide hvis en gjør det. hvorfor ikke en .com-side? da trenger du ikke styre med å lage firma og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå