Gå til innhold

har kjøpt data. er dette bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp ett tastur på clas ohlson, om du ikke er innhugga gamer så får du tastatur til en rimlig penge (70 kr ca) som du kan denge løs på.

Synes gjerne du har gått litt vell ned på prisen på skjermen, det er tross alt en ganske så viktig "komponent" av maskinen din det også. VGA inngang bare på skjermen?

Hvorfor er harddisken en ATA harddisk, har ikke hovedkortet støtte for SATA ?

Strømforsyningen, har du virkelig behov for en såpass dyr en? Eller er støy viktig for deg?

Jeg personlig har den oppfatningen at gjerne du "haster" litt med å kjøpe en pc, og istedenfor å fulle opp lommeboken litt å få gode og ikke minst de komponetene du egentlig har lyst på rusher ut med ett kjøp, som du kanskje i etterkant kan angre litt på noen av komponetene.

Mitt personlige syn på saken :) Ikke ta det ille opp, på ingen måte ment som noe krenkende.

Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at SATA er enklere å installere enn PATA da ;) kablene går bare en vei og du slipper å bekymre deg for master/slave, jumpere og annet dritt :)

greit valg du endte på der... ville lagt litt mer i kabinett enn deg, men det er bare meg .)

Lenke til kommentar

Det er jo nesten meningsløst å kjøpe ide når du har sata. Det er bare å plugge i uten å tenke på jumpere osv :) Men om du merker noen ytelsesforskjeller kan vel diskuteres.

Selv om noen sata kontrollere ikke har integrert drivr i XP, så bør ikke det bety for store problemer under installeringen :)

Endret av sesteen
Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at SATA er enklere å installere enn PATA da ;) kablene går bare en vei og du slipper å bekymre deg for master/slave, jumpere og annet dritt :)

greit valg du endte på der... ville lagt litt mer i kabinett enn deg, men det er bare meg .)

8750547[/snapback]

det er ikke jeg som skal ha dataen.

og han som skulle ha den ville absolut ha den der fordi det var plexi glass :)

Lenke til kommentar
Det er jo nesten meningsløst å kjøpe ide når du har sata. Det er bare å plugge i uten å tenke på jumpere osv :) Men om du merker noen ytelsesforskjeller er vel kan vel diskuteres.

Selv om noen sata kontrollere ikke har integrert drivr i XP, så bør ikke det bety for store problemer under installeringen :)

8750567[/snapback]

ok.

men tok ide for at jeg har aldri vert borti sata før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...