linte Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg vil kjøpe mer minne til min pc. Syntes den er litt treg nå som jeg har instalert Vista. Den er treg når jeg gjør flere ting samtidig. Som å surfe og se film. Minne vil vel gjøre det enklere? Takk for svar! Bor like ved en datakjede butikk og har tenkt å kjøpe brikken der. Vil gjerne ha så mye som mulig Er vist 1 GB ram fra før Og man kan vel ha 2? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Har du en link til pc'en? EDIT: Vis jeg har funnet riktig pc, så er det disse brikkene du trenger. Endret 31. mai 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
linte Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Har du en link til pc'en? EDIT: Vis jeg har funnet riktig pc, så er det disse brikkene du trenger. 8749337[/snapback] Jeg mener det er denne: http://www.microanvika.com/product.asp?TXT=INFO&PNO=TOS14361 Komplett sine sider virket OK. Men har de ikke de hos datakjeden? Jeg forsøker, men er livredd foir å ta feil Lenke til kommentar
linte Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har da kjøpt mer minne og den går som det suer Lenke til kommentar
linte Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Det er bra Ingen problemer? 8758179[/snapback] Nope De gav meg først to, og mente det skulle funke. I det samme jeg hadde forlatt butikken skulle jeg teste. Det funket IKKE Så jeg gikk selvsagt tilbake og fikk to som funket. Så det var jo kjekt Syntes det funker bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå