Fear the Scare Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er låste differ viktig vis jeg drifter? Hvor ofte burde jeg skifte drift hjul? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Låst diff bak er et must! Skifting av hjul kommer helt ann på hvordan du kjører! Denne er feilposta, jeg rapporterer den! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 "must" hva mente du med det? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Han mener at du må/burde ha låst diff. Det gjør at begge bakhjulene snurrer like fort. Noe som fører til at om du svinger, å gir gass, så legger bilen seg ut, å er lett å kontrollere, i motsetning til om ett hjul kan snurre fortere enn det andre. (Noe som er irriterende på vinteren, når ett hjul spinner) Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Han mener at du må/burde ha låst diff. Det gjør at begge bakhjulene snurrer like fort. Noe som fører til at om du svinger, å gir gass, så legger bilen seg ut, å er lett å kontrollere, i motsetning til om ett hjul kan snurre fortere enn det andre. (Noe som er irriterende på vinteren, når ett hjul spinner) 8749393[/snapback] ok, men låst diff bare bak? eller foran også? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 du bør skifte hjul når det ikke er spor igjen vel! Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 du bør skifte hjul når det ikke er spor igjen vel! 8749729[/snapback] jeg snakker om rc bil, jeg plasert denne tråden feil... Lenke til kommentar
Holten Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jepp! Must = Absolutt nødvendig Ja, kanskje lurt å nevne at det er RC Ikke HELT det samme Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 å drifte med åpen diff er som å kjøre motorsykkel uten motor.. er liksom diffen(e) og forsåvidt girkassen(om det er BIL og ikke rc det er snakk om) det avgjørende Lenke til kommentar
Holten Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Må jo være låst diff uansett om det er RC eller bil! For å svare på spørsmålet ditt! Lenke til kommentar
eab Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det må så absolutt ikke være låst diff dersom det er bil. En god diffbrems er 100ganger bedre. Mvh en som kjører med sveisa diff Lenke til kommentar
Holten Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ja, tenkte litt fort her! En brems som er god er mye bedre! Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Ja, tenkte litt fort her! En brems som er god er mye bedre! 8757069[/snapback] det er snakk om en veldig liten rc bil.. moderator flytt denne tråden til "Sport og Fritid" - "Hobbyer" Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Når det er snakk om RC-bil så må du ikke ha låst diff bak, men den bør være relativt stiv/hard. Men er du nødt til å lage ny tråd for hvert jævla spørsmål? Ta det heller i "Den store RC-tråden." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå