iqlizer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Spør om hu vil være med hjem å jobbe med avsluttningsprosjektet(?). Hvis dere er på samme gruppa eller hvordan dere gjør det. btw hvilket prosjekt? Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 sorry, men det prosjektet var over i dag. uansett var vi nok ikke på samme gruppe i prosjektet (dessverre for meg hehe) hvilket prosjekt? det var sånn avslutningsprojekt siden vi slutter på ungdomsskolen (snart trenger jeg ikke gå på skole mer - har vært så lei av den så jeg har vel vært borte drøye 40 timer men sorry for litt off-topic der. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ja det var synd .. du får nok sjangsen igjen Edit: du kan jo sende en melding til hu å spør om hu vil være med deg en dag, på byen eller noe sånt, kino også kansje? Endret 5. juni 2007 av iqliZer Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) ja, jeg håper jeg får en sjanse til ja, jeg kan jo det...må bare snakke med en kamerat, glemte å notere meg nummeret hennes, men jeg glemte seff mobilen hjemme (*gråter haha*) så jeg hadde ikke noe å skrive på... det var forresten i dag... men jeg kan jo selvfølgelig søke på telefonkatalogen *føler meg smart* Endret 5. juni 2007 av Anynom_Bruker_123 Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 telefonkatalogen.no ja lykke til! Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) hehe, fant ikke nr hennes i tlf-katalogen pga at det er reg på faren tror jeg det var og jeg visste ikke hans navn uansett, mora mi skal utover på landet der hvor søskenbarnet mitt og kjæresten bor og jeg har lyst til å besøke de, men mamma sier at vi antakeligvis ikke kommer hjem før...utpå kvelden (seinere enn 9-10 tida tror jeg) og jeg hadde egentlig tenkt til å spørre denne jenta jeg liker og noen andre om de ble med på å finne på noe i kveld men får så knapp tid hvis jeg blir med ut på landet hva bør jeg gjøre? bli med til søskenbarnet mitt som jeg nesten aldri ser eller utsette å kanskje finne ut om hu jeg liker liker meg med en dag? edit: det var kanskje litt ot i forhold til selve emnetittelen og resten av tråden... Endret 6. juni 2007 av Anynom_Bruker_123 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ikke dropp et skjeldent besøk til en i familien din for ei jente, det er ikke verdt det i min mening. Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 okay men hvis jeg skal møte henne og evt noen andre seinere, hva kan jeg si til henne for å...kanskje få henne til å skjønne at jeg liker henne eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) vi dro ikke alikevel. det betyr at jeg skal få med hu og noen andre på å finne på noe har fått med en så langt, skal sende melding til henne og noen andre venner nå snart så kan jeg komme tilbake i kveld å "rapportere" hvordan det gikk mellom meg og hu, men da må noen poste i mellom så jeg slipper og få trippelpost Edit: sorry for dobbel-posting. var egentlig ikke helt med meininga, men hvis jeg ikke hadde gjort det så ville jo mange ikke ha sett at jeg hadde skrevet mer Endret 6. juni 2007 av Anynom_Bruker_123 Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) dårlig ;p hehe, neida. selv om jeg aldri faktisk fikk ringt henne for å få henne med når jeg var med 5 andre venner så fikk jeg iallfall prata med henne når de hadde dratt siden jeg først var helt nede i byen og jeg bor nærmere sagt oppi fjellet så sendte jeg henne en melding når de andre hadde gått og spurte henne om vi skulle finne på noe da eller i morra (dvs i dag nå). så svarte hun at vi sikkert kan finne på noe hvis ingen av oss kommer opp i eksamen i dag eller noe sånt så jeg får satse på det ^^) edit: bah, stor trykkfeil edit 2: sånn, nå har jeg vært nedom skolen for å vite hvem som kom opp i hva og selvfølgelig om jeg kom opp. jeg kom ikke opp men hu jeg liker gjorde det så da gikk de planene i vaskene men uansett så får vi nok mange sjanser videre utover Endret 7. juni 2007 av Anynom_Bruker_123 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvilken Alder? Hvis under 15 og hun er en av de "Party jentene" ikke spør hun om hun liker deg o.l begynn heller og snakk med henne på msn, mobil , fritida What ever. Da kommer hun nok etter hvert til og si "Jeg har fått følelser for deg i det siste" Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 som jeg har sagt tidligere (side 2 tror jeg), så er hu 16 og jeg 15 (nei, hu er ikke et helt år eldre enn meg, bare noen måneder) en av "partyjentene"...tja, nja, kan vel ikke med 100 % sikkerhet si at hu er det Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Etterhvert som du blir kjent med henne, se om hun fører samtalen videre. (Spør spørsmål, gir deg spørsmål tilbake osv). Det er en indikasjon for interesse. Prøv å gi henne "negative" komplimenter, slik som "Hehe, se på nesa di. Den rører seg når du snakker!". En jente en jævla flink til å vite om gutter liker dem eller ikke, og de gutta som virker desperate blir uinterresante med engang. Ikke mas mye, ikke send henne meldinger eller gå til samtaler vær eneste dag. Vær heller litt mystisk og se om hun følger etter, men først og ikke minst: Enkelt og greit spørr om hun har lyst til å finne på noe en dag. Hvis du spør en to-tre ganger, og hun er opptatt alle gangene, er dette dessverre ett hint på at hun ikke har lyst. (Hvis du hadde likt en jente, hadde jo du sagt ja til å finne på noe, istedenfor f.eks å dra på kino med venner etc?) Lenke til kommentar
Mokey Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 ...og alt med måte. Ikke vær drittsekk, og ikke ignorér henne. jhj sine tips er knall om du bare ikke overdriver! Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 takk for tipsene nei, overdriver nok ikke akkurat hehe Ikke mas mye, ikke send henne meldinger eller gå til samtaler vær eneste dagdet kan man vel ikke si at jeg gjør Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 nå er det helg og jeg regner med at ingen av oss kommer til å forbedere oss til eksamen hele helga...kanskje jeg skal få med henne (evt noen andre og) på noe på lørdagen eller søndagen? Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Ikke hør på tipsa mine for de blir slakta ned av homofile femigutter alikevel, men.. Du vet at jenta liker deg når ho tar masse initiativ (Ofte kan de like deg uten at de gjør det også, men da mener hvertfall jeg at det er et sikkert tegn hvis de tar det), når ho vil snakke med deg, når ho spør om du vil finne på noe, når ho søker etter kroppskontakt osv osv. Mitt tips til deg er å bare flørte.. Hvis du skal gi ho en ting så hold den fram, men i det hu er på veg til å ta imot, så trekker du tingen tilbake igjen, og gjør dette et par ganger. Dette er erting deluxe og det ser jeg på som flørting. Eller når ho skal gi deg en ting, så bare "holder" du rundt den.. Jeg mener som at du ikke har tatt tak i den, men bare holder handa bortpå. Så tenker ho f.eks "Jah faen skal han ta den imot snart eller!?" og så blir ho usikker... og det her er erting/flørting Et annet tips.. Hvis ho sier noe som du syns høres litt teit ut, så bare lat som om du "slapper" ho. Dra håndflata de tilbake over venstre skulder og lat som om du skal "slappe" ho. Den her er morsom! Eller hvis ho spør om du kan gi ho f.eks veska si da, så sier du "Ja.." og så rekker du deg over og tar opp veska og rett før du gir den til ho, så sier du noe som: "... hvis du gir meg en times masasje... VÆRSÅGOD!" og setter den i fanget hennes elns. Men alt det her visste dere jo om fra før av da, så.. for det er jo ikke noen vits i å nevne helt åpenbare ting, er det vel? *hint til feminine nerde gutter som fikk guiden min stengt* Sannheten er rett og slett at mange, jeg vil si en GOD del folk vet ikke hvordan man flørter. Men nå vet dere litt om det hvertfall. Flørting = Erting (Erting betyr ikke mobbing) Endret 10. juni 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 twingy: takker så sykt mye her nå! dette må prøves ut når jeg får sjansen til iallfall en av tingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå