monti Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 kansje det gikk no galt... men det jeg mente var at surbz00r ga deg et bra svar:) Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hehe, ok ja, det gjorde han (el. hu?) ok, siden jeg aldri fikk noen sjanse i går tenkte jeg at jeg skulle spørre noen venner og sånn om å finne på noe så kanskje jeg får med hu og Lenke til kommentar
Robinho5599 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 hei jeg har hatt ei jente i mine øyne en stund nå og i dag begynte jeg å lure på om hu faktisk liker meg...(har ikke fortalt henne at jeg liker henne enda) når vi spilte fotball eller volleyball eller basket eller noe sånt i dag (husker ikke hva) så var det liksom alltid meg hu var "ute etter" sånn som: 'detta klarer du ikke!' bare for at jeg ikke skulle klare det og siden det var bare på meg hu gjorde det så begynte jeg å tenke på om hu kanskje likte meg... kan det være et slags tegn på at hu gjør det? btw, vet ikke om tråden holder kravene til gjesteposting, men vil holde meg anonym egentlig... håper selvfølgelig det kommer noen "ja"-svar her nå ^^) 8749036[/snapback] nei eg trur ikkje det? kanskje ho synst at du er ein god venn eller morsomt det Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 ja, det kan godt hende... men herregud og varmt det er. tror jeg dropper det jeg sa ovenfor til litt seinere i kveld jeg hehe Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg er håpløs sånn, når ei jente er vennlig mot meg begynner jeg å tenke utover vennskap. Er dårlig til å lese dem, om de bare vil være venner eller noe mer. Skal snakke med ei på mandag da, være litt rett frem og si det som det er. Håper det ordner seg, liker hun veldig godt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 hehe, zythius jeg er også sånn der. Skal snakke med ei på mandag da, være litt rett frem og si det som det er. Håper det ordner seg, liker hun veldig godt.lykke til skal selv prøve igjen i dag for jeg glemte av hele greia i går...lol Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg er håpløs sånn, når ei jente er vennlig mot meg begynner jeg å tenke utover vennskap. Er dårlig til å lese dem, om de bare vil være venner eller noe mer. Skal snakke med ei på mandag da, være litt rett frem og si det som det er. Håper det ordner seg, liker hun veldig godt. 8767911[/snapback] Hva de ser for seg og hva de har lyst til kan nødvendigvis fikses på. Om de har gjort seg opp en mening om at man bare vil være venner betyr ikke det at alt håp er ute vel? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ahh, jeg får jo aldri sjansen til å prøve på noe. er jo bare stress på skolen nå, siden vi har sånn avsluttende prosjekt men hva kan jeg egentlig gjøre for å finne ut om hu faktisk liker meg som venn el. noe mer? Lenke til kommentar
monti Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ahh, jeg får jo aldri sjansen til å prøve på noe. er jo bare stress på skolen nå, siden vi har sånn avsluttende prosjektmen hva kan jeg egentlig gjøre for å finne ut om hu faktisk liker meg som venn el. noe mer? 8780592[/snapback] Tror du bare må prate med henne..kansje hinte litt via msn, telefon..å når du er sammen med henne.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå er det ikke lenge til ferie (for min del ihvertfall), og her jeg bor er det veldig varmt i været. Samle gjengen og finn på ting, og få henne med (så lenge dere begge er hjemme): strand, fotball osv. You name it. Burde vel være en grei start, eller? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 @monti ja, jeg må nok det @surbz00r nei, ikke så lenge til her her. men takk for det tipset Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 "edit" hva skal jeg si til henne? *flauere enn flauest* her ser dere hvor mye jeg suger i sånne ting ;P Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva hun skal gjøre i ferien? Skal hun reise noen steder? Snakke om karakterer? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hei, hei i dag fikk jeg iallfall gitt henne et lite kompliment (det hjelper vel på det?) husker ikke hva det var dessverre... Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hei hei, sorry for dobbelposting, men jeg tenkte jeg skulle lage meg en bruker så jeg slipper å poste som anonym hele tiden. nå får jeg trådene jeg er anonym i mine innlegg (på denne brukeren) og jeg får redigert postene mine (som kommer fra nå) så da begynner jeg med forrige post: jeg fikk gitt henne et lite kompliment i dag, men jeg husker ikke hva det var, men uansett var det vel bra for meg å gjøre det? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jo, alltid bra å gi et kompliment vettu! Hvordan reagerte hun på det? Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hmm...nå husker jeg ikke helt det heller, men hun ble litt overrasket siden jeg sa...det jeg ikke husker ;P men vi satt der bare å så på hverandre og smilte Lenke til kommentar
Anynom_Bruker_123 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 hu er 16 nå, og jeg blir 16 om...2 mnd tror jeg lol (vet ikke engang hvor lenge det er til jeg har bursdag ;P) men vi går i samme klasse og sånn.. hu er vel bare født tidligere på året Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå