Theo343 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med å feste en slik en på fiskesnøret med noen blylodd og kaste så langt man kan og la det synke og sveie inn et par ganger både i saltvann og sjøvann. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Og jeg som hadde håpet på en ordentlig test med dynamitt, nitrokjøling, flyteevne, "dykketur", mistet ned fra et høyt stup, solsteik og gassbrenner 8787583[/snapback] Hah, jeg også. Hjertet mitt hopper litt når jeg tenker på hvor mye moro jeg kunne hatt det med å "stressteste" en sånn en. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kan stille med C4 og nitro, har bare ikke en lapp å ofre Lenke til kommentar
oddioddi Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Er det noen som faktisk har ødelagt en minnepinne skikkelig? Lokk og periferi-deler har jeg fått til, men har aldri vært i nærheten å ødelegge selve minnepinnen. 8750608[/snapback] Var akkurat det jeg satt å tenkte på. Hva er det med denne hypen rundt "udødelige" minnepinner? Er det virkelig et problem? Eneste problemet jeg forstår er minnepinner som forsvinner - hjelper denne mot det? 8750783[/snapback] ja, det her størrelsen kommer inn 8751421[/snapback] Jeg har ødelagt en minnepinne.. den lå en hel vinter begravd i snøen.. Fungerte bra et år etterpå, men nå er det dårlig kontakt. men uansett. veldig bra !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå