Danko Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvilke nyttårsforsetter har folket her egentlig ? Slutte og røyke o.l. telles ikke.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Vinne mye penger i lotto. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Vinne mye penger i lotto. Det skal jeg også, må bare begynne å spille lotto først :wink: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 få 4k meldinger :D og seff bli best i alt... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Få meg drømme jobben, få meg dame, flytte ut fra foreldre, få meg bil, enda mer muscler og mindre fett (lol) ehmm og enda mer happy. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Vinne mye penger i lotto. ER du som mamma som skal vinne masse millioner men aldri tipper i lotto? Personlig så skal det prioriteres mere skole... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Mine nyttårsforsetter: Gå ned i vekt (få litt mer muskler) Få meg dame Få tatt billappen (bil har jeg ) Flytte hjemmefra (!!!!!) Sitte litt mindre foran PC`n Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Mine nyttårsforsetter: Gå ned i vekt (få litt mer muskler) Få meg dame Få tatt billappen (bil har jeg ) Flytte hjemmefra (!!!!!) Sitte litt mindre foran PC`n Nesten som meg Lenke til kommentar
starfish Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 - Jeg skal få minst 4- i alle fag. - Skal lære meg 300+ sanger på el-gitar. - Få en jobb. (Ikke håndjobb, altså.. eller ok. Det også. Kanskje t.o.m en blåsejobb, men jeg tenkte hovedsaklig på en sånn tjene-penger-jobb. Kanskje på Rimi, Rema e.l) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Mine nyttårsforsetter: Gå ned i vekt (få litt mer muskler) Få meg dame Få tatt billappen (bil har jeg ) Flytte hjemmefra (!!!!!) Sitte litt mindre foran PC`n Hehe, ja.. Disse forsettene har jeg brukt halve 2002 å tenke på Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Tror jeg må tilbringe litt mer tid i søppel. Har begynt å tape meg... :-( Lenke til kommentar
Odden Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 tilbringe mye mindre tid foran skjermen, være mer med venner, røyke litt mindre alternative ting. studere mer. være mer med renate bli ferdig med samfunnsfag slippe militæret osv. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 tilbringe mye mindre tid foran skjermen. Bare glem det, Odden... :-) Sjanseløst. Nyttårsforsett: Tilbringe mye mer tid foran skjermen. Vennene mine er bortskjemte; Tilbringe (mye) mindre tid med de... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Mitt er at jeg ikke skal gi meg før pappa har bestilt ADSL Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Mine nyttårsforsetter: Gå ned i vekt (få litt mer muskler) Få meg dame Få tatt billappen (bil har jeg ) Flytte hjemmefra (!!!!!) Sitte litt mindre foran PC`n Det var dårlig gjort. Dere har bøffa dem fra meg. Elns.. Har bil. Har ikke dame ATM. Sitter for mye forran PCèn. Muskler jobber jeg på allerede. (Har manualer) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Vinne mye penger i lotto. ER du som mamma som skal vinne masse millioner men aldri tipper i lotto? Personlig så skal det prioriteres mere skole... Nope, Tipper eg B|real. Men bare når eg kommer på det, Som regel når eg er ute å handler. Men det hender eg glemmer det og eg gidder ikke kjøre oppigjen bare for å tippe lotto :wink: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Skal nok tenke på å klippe håret Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Mitt er at jeg ikke skal gi meg før pappa har bestilt ADSL Kan du ikke bare bestille det selv da? Få deg en jobb og betal selv for adsl, Kan ikke bomme alt av din far. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Skal nok tenke på å klippe håret Gjør sånn som meg: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du tuller, det er ikke deg? Haha Tror ikke jeg kommer til å gjøre det selv :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå