Gå til innhold

EA avdekker Need for Speed ProStreet (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

NFS har forleeeeengst tatt veien ut av alt som har med realiteter å gjøre. Kun mainstream joypad action, Sucks!

Kommer aldri til å bruke penger på EA 'pad-ware' mer...

Har gått over til LiveForSpeed for lenge siden (med G25, clutch og H-gir). :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Har gått over til LiveForSpeed for lenge siden (med G25, clutch og H-gir).

:thumbup: Det er et skikkelig spill :D, vurderer å kjøpe hele spillet nå og.

Gjør det! Test Formel 1 (BMW Sauber F1.06) med lyden på max.

Med 36" skjerm (tv), Høy lyd og ForceFeedback i G25 er det et kick uten like.

Et helv... å kjøre da, skal ingenting til før en ligger å roter utpå grusen (uten å komme hverken frem eller tilbake). De bila går no dyrisk!

Lenke til kommentar
NFS har forleeeeengst tatt veien ut av alt som har med realiteter å gjøre. Kun mainstream joypad action, Sucks!

Kommer aldri til å bruke penger på EA 'pad-ware' mer...

Har gått over til LiveForSpeed for lenge siden (med G25, clutch og H-gir).  :thumbup:

8781276[/snapback]

NFS har alltid vært om arkade bilkjøring, å gå for mye i retning realisme ville være imot hele seriens prinsipper(og imo. større skam enn de siste nfs-spillene).

De må tilbake til røttene, og de 2 viktigste tingene er:

1. Europeiske superbiler - ikke asiatisk blekk og amerikanske muskelbiler(og helst ikke noe produsert i frankrike)

2. Europeiske veier - autobahn, alpene, kysten av middelhavet, mm. ( i verste fall kunne man hatt en bybane fra tokio og road66 fra statene, men ikke mer)

Kjøringa i vandlig race mode kan tweakes litt fra de siste spillene i serien, men er stort sett ok. Sålenge man får følelsen av at man styrer bilen selv skal det ikke være spesiellt vansklig å kjøre bilen, heller mer aggresiv ai da.

Alle tullete gamemodes må vekk, og man må satse på de racing-orienterte.

Politi, skade, slow-motion, modde bil, mm. er flott hvis de får tid men det skal ikke være det som definerer gameplayet.

men nå er sikkert veldig mange uenig med meg også, måtte bare si hva jeg mente om det.

Lenke til kommentar
NFS har forleeeeengst tatt veien ut av alt som har med realiteter å gjøre.

8781276[/snapback]

Skulle Need for Speed noen gang være en bilsimulator eller et høyst realistisk bilspill? Såvidt jeg har skjønt, var det aldri meningen. Need for Speed-serien har alltid vært arkade, og har aldri siktet for noe annet.

Det er i alle fall slik jeg har opplevd det (been there since High Stakes), rett meg hvis jeg tar skammelig feil.

Etter å ha skrevet dette ser jeg at Civilix sier mye det samme.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Eneste som har holdt disse spillene tilbake er at PC har fått porta utgaver som egentlig er beregnet for konsoller. Nå virker det som de satser hardt på en mer PC utgave thank god. Sinnsykt rå grafikk og en stor onlinedel er alt spillet trenger for å bli perfekt.

8753895[/snapback]

Perfekt?

8754420[/snapback]

Slett, blander mellom 2 tråder.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
NFS har forleeeeengst tatt veien ut av alt som har med realiteter å gjøre.

8781276[/snapback]

De fleste spiller spill siden det er gøy. Noen legger vekt på at det skal være så realistisk som mulig mens andre legger vekt på at det bare skal være gøy å spille.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
[skulle Need for Speed noen gang være en bilsimulator eller et høyst realistisk bilspill? Såvidt jeg har skjønt, var det aldri meningen. Need for Speed-serien har alltid vært arkade, og har aldri siktet for noe annet.

Greit nok, likevel;

Jeg synes NFS Porche 2000 var en grei mix av realiteter og arcade, jeg hadde mye moro med det spillet. Deretter har NFS versjonene (jeg har prøvd) omtrent bare vært mulig å spille med gamepad . Greit nok at filosofien er arcade (det gir sikkert mest gryn i kassa), men det er ikke noe 'bilspill' lenger for meg, det blir Space Invaders isteden. Jeg har ingen som helst følelse av å kjøre bil- kun masse blinkende lys og bipp-bopp lyder i et himla tempo (veeeeeldig amerikansk).

NFS stiller i samme klasse som Trackmania serien- Lettvindt tidsfordiv som hverken gir meg store gleder eller nedturer. Sikkert rasende morsomt for de som liker denslags. Trackmania har aldri vært noe annet enn arcade, NFS var tross alt mer 'realistisk' (enn de nåværende gamepad versjonene) en gang i tiden.

Det er et ganske langt stykke mellom realistisk og arcade - NFS var ei stund på et sted mellom de to jeg syns var gøy, så har det gått altfor langt i retning arcade (de siste 6 åra).

Lenke til kommentar

Javisst er både Need for Speed og TrackMania arkade, men det er likevel et godt stykke mellom dem.

bare fjern strikkmotor-AI'en, så skal jeg være fornøyd. men det kommer selvfølgelig ikke til å skje.

8785631[/snapback]

Gummistrikk-AIen kan være litt frustrerende til tider, ja.

Lenke til kommentar

hmmm, blir vist ingen purk i dette spillet, så det blir vel bare bane løp sikkert :-(

Men ser fremdeles heftigt ut og kunne sende konkurenter i nermeste vegg :-)

Mener EA dreiv og laget NFS Ferrari eller noe etter Porche var ferdig, men sammarbeidet brøt sammen, Porche ble jo kjøpt av EA rett før spillet var ferdig, var første bilspillet som ikke var EA laget fra start som faktisk er bra.

Tror det hadde vert morro med feks Need for speed "Europe" eller "Asia", hvor du har flere fabrikater, og noe ala Porche, slikt at en begynner i starten, med biler uten turbo, feks Nissan Skyline GT-R 2000 PCG 10, bilen som ble laget for og slå ut Porche's dominans i racing.

**editering av ftrykkleifer

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
hmmm, blir vist ingen purk i dette spillet, så det blir vel bare bane løp sikkert :-(

8786337[/snapback]

Å gå fra åpne byer til baneløp virker på ingen måte som en logisk retning å ta. Og er det kunngjort at vi ikke får politi?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

8786337[/snapback]

Å gå fra åpne byer til baneløp virker på ingen måte som en logisk retning å ta. Og er det kunngjort at vi ikke får politi?

9084678[/snapback]

Ja. Det blir legale løp nå, sikkert oppfulgt med en cheesy historie i NFS stil :)

Lenke til kommentar

Spillet kommer ikke til å vere så veldig story-preget.

Men det blir bosser som i Carbon, i dette spillet kalt Kings.

Speed-king, Drift-King osv.Når man har tatt alle "kongene", er den siste bossen "Street-King", han som toner høyest i Gaterace-miljøet over hele verden.

Lenke til kommentar
Spillet kommer ikke til å vere så veldig story-preget.

Men det blir bosser som i Carbon, i dette spillet kalt Kings.

Speed-king, Drift-King osv.Når man har tatt alle "kongene", er den siste bossen "Street-King", han som toner høyest i Gaterace-miljøet over hele verden.

9084848[/snapback]

Ohh :wee: me like :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...