Januar333 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eneste nfs spillet som jeg syntes var bra er nfs porche og jeg har spillt alle. underground var helt tragisk. Men dette virker som om kan bli litt kult hvis dem lager det litt mere realistisk enn de forrige spillene. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Artig hvordan EA simpelthen bare NEKTER å gi slipp på spillserier de for lengst har kjørt så langt ut i grøfta at de ikke lenger ser veien de forlot. 8748888[/snapback] Ikke så rart med tanke på hvor enormt bra spillene selger for tiden. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Merkelig plassering av felgene på den ene bilen der Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Merkelig plassering av felgene på den ene bilen der Hvilken? Tenker du på RX7'n? Det er vanlig det innen driftemiljøet. På samme måte som at de har speilvendt vinylen på en side av bilen for symmetriens skyld. Endret 31. mai 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Gidder ikke å poste alt om igjen her, lenke til blogginnlegget mitt. Tenk på det som et langt foruminnlegg. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis teaseren er en smakebit på hva vi kan få se av fysikk så ser dette meget lovende ut. Men det er som dere sier, ingen av de siste NFS'ene har vært noe særlig. Husker de første jeg, de var konge de! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Limer inn fra andre tråden ; Pro Street?? Beklager,men fortsetter de på dette faens jalla blingbling PISSET? Eg hater det, hater det så inderlig. Blir kvalm av al yoyo-musikken kombinert med reine pokkers diskoteket gatelangs. Første "Underground" var nok til å evakuere verden syns eg. Eg hater det.Så mye. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Enig med mala, streetcred of slikt har egentlig brydd meg minimalt. Ok, gøy å gjøre bilene litt pene, men siden underground har NFS gjemt vekk kjøregleden for min del Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 "Need for Speed ProStreet skal ta den populære serien i en ny retning. Spillet utfordrer deg til å møte de beste gateracerne i verden, og for å ha noen sjanse til å vinne må du utvikle bilen din ved hjelp av en haug av ekstrautstyr og muligheten til å finjustere alle detaljene." mulig jeg er litt treig, men det som stod om "ny retning" var ironisk ment, ikke sant? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Lever Need for Cash-serien ennå? Helt fordømt utrolig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eneste som har holdt disse spillene tilbake er at PC har fått porta utgaver som egentlig er beregnet for konsoller. Nå virker det som de satser hardt på en mer PC utgave thank god. Sinnsykt rå grafikk og en stor onlinedel er alt spillet trenger for å bli perfekt. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg synes nå det trenger mer enn det til før det blir bra igjen da. Forbedret fysikk for eksempel, er det bare jeg som synes fysikken i NFS Porsche var mye bedre enn i carbon for eksempel? I tillegg bør de fokusere litt mer på spillbarheten også, ikke kun på plastikken man kan slenge på bilen. Endret 31. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Eneste som har holdt disse spillene tilbake er at PC har fått porta utgaver som egentlig er beregnet for konsoller. Nå virker det som de satser hardt på en mer PC utgave thank god. Sinnsykt rå grafikk og en stor onlinedel er alt spillet trenger for å bli perfekt. 8753895[/snapback] Perfekt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Fjell og landeveis strekninger med nydelig natur omgivelser,bort med all jall og bling er noe av det som skal til for at dette skal bli bra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er lite imponert over de to forgjengerene til dette spillet. Håper dette blir bedre! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Merkelig plassering av felgene på den ene bilen der Hvilken? Tenker du på RX7'n? Det er vanlig det innen driftemiljøet. På samme måte som at de har speilvendt vinylen på en side av bilen for symmetriens skyld. 8751828[/snapback] Åja, har ikke så mye peiling på drifting, vanskelig med en Saab Jeg bare reagerte på hvorfor felgene var forskjellig plassert på de 2 bildene av den. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Joda, EA melker NFS serien ganske bra. Men så lenge salgstallene er såpass høye som de er, så ser jeg ikke for meg at de slutter med det første. Drifting er en veldig populær sport for tiden og det er overhodet ikke rart at de følger trenden mens den fortsatt er på vei opp mot toppen. Så fort interessen for drifting som en sport blir laber eller forsvinner helt så vil nok NFS ta en annen vending. Men frem til da kan dere nok ikke annet enn å klage for døve ører. Hadde dere vært et stort spillselskap, så ville nok de fleste av dere gjort akkurat det samme. NFS er en fin måte å få inn penger til å finansiere nye spill som er mer nyskapende. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 festlig: Need for Speed ProStreet skal ta den populære serien i en ny retning. Need for Speed ProStreet er et spill som handler om å bygge opp og trimme den råeste gatebilen, ta den med i forskjellige konkurranser over hele verden og teste ferdighetene dine mot verdens beste gatebilførere Whoa, for en ny retning! Stiller meg svært skeptisk til dette! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Håper de tar med drag race denne gangen 8748861[/snapback] Det er bilde av en dragbane i traileren DRAG FTW! Sinnsykt rå grafikk og en stor onlinedel er alt spillet trenger for å bli perfekt. 8753895[/snapback] Såvidt jeg ser, og som jeg har skjønt på andre, så skal spillet baseres på DX10 Endret 1. juni 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 "Need for Speed ProStreet skal ta den populære serien i en ny retning. Spillet utfordrer deg til å møte de beste gateracerne i verden, og for å ha noen sjanse til å vinne må du utvikle bilen din ved hjelp av en haug av ekstrautstyr og muligheten til å finjustere alle detaljene." mulig jeg er litt treig, men det som stod om "ny retning" var ironisk ment, ikke sant? 8753301[/snapback] Stussa litt på dette jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg