Brian Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Dette kan bli bra, men de må for guds skyld ikke lage enda et Carbon lignende spill. Håper de har forbedret fysikken litt også, fordi den sugde rett og slett i carbon. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Electronic Arts har nå kommet med den offisielle kunngjøringen av Need for Speed ProStreet. Les mer Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Dette virker fatisk lovende... Det siste bra NFS spillet var vel Underground 2 etter min mening. Håper de tar med drag race denne gangen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Artig hvordan EA simpelthen bare NEKTER å gi slipp på spillserier de for lengst har kjørt så langt ut i grøfta at de ikke lenger ser veien de forlot. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Så bra ut dette her Ser virkelig bra ut faktisk. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Gav opp NFS-serien etter Hot Pursuit og Porche. Er drittlei det jalla fast&furious opplegget. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis jeg forstår det rett så er det skade på bilene. ENDELIG! Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det ser faktisk ut som om serien endelig kan ta et steg i positiv retning. Meeen til syvende og sist så er det jo ønsket om å tjene mest mulig penger som vinner. Så da får vi nok et mainstream bilspill som har kompromisser her og der for å kunne nå ut til flest mulig. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Føler de har sagt det samme om alle spille i Need for Speed serien... blah blah blah... frister meg ikkje i det hele tatt. Eneste positive jeg ser er skademodellen. Var møkkalei av at bilene går 200km/h timen rett i en vegg uten å få en skramme. I tillegg kunne du bruke svingene te å hjelpe deg selv med å komme på rett spor. Sjelden jeg brukte bremsen i Need For Speed. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hm, tipper dette blir enda et spill som Carbon. Bare lys og faen der. Alt er et blur av lys, bilen din er et juletre og spillbarheten er null. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Står i artikkelen på Gamer.no at du kan ta med bilen i konkuranser verden over betyr det at det er baner forskjellige steder og ikke bare i en liten trang by? Er litt lei av NFS egentlig da Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ser bra ut, men for min del er NFS-serien ødelagt. EA må slutte å melke kua og la den dø. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 siste Need for Speed jeg spillte var vel 1 eller 2 som var på ps1 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 er blant annet svært stolt av skademodellen sin, som nå også vil påvirke bilens kjøreegenskaper. Hvordan kjøreegenskapene er før de blir skadet er vel egentlig viktigst, men i god gammel EA-stil er det først og fremst grafikken de pusher på med. Håper de skjerper seg med PS. Har ikke vært noe brukbart NFSU siden NFSU2. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Håper dette kan bli god banekjøring, så får vi sjekke noen demoer og lese noen reviews får og se om dette er aktuelt. Håper det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Dette kan jo bli bra, om EA gjør jobben sin sikkelig for en gangs skyld... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg er DRITTLEI Fast&Furious opplegget dems. Vil heller ha et nytt Hot Pursuit spill. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Satser på mer foredring enn bare grafikk ! Så litt fett ut. Likte at bilene endelig kunne "knuses". Vist det ikke bare er "Teaser" tull.. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Får så inderlig vel håpe at dette spillet nå ikke blir like dårlig som carbon (da tenker jeg på fysikken på bilen) Grafikken så jo nydelig ut, men i et bilspill tenker jeg ikke så mye på grafikken, vil helst oppnå 50+ FPS Ellers så er det TYPISK NFS at man skal bli kongen av byen, og ha den mest horete bilen.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Artig hvordan EA simpelthen bare NEKTER å gi slipp på spillserier de for lengst har kjørt så langt ut i grøfta at de ikke lenger ser veien de forlot. 8748888[/snapback] Får de dette til, tror jeg Need for speed skal klare å komme seg på veien igjen du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg