Larssa Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hallo lurer på om det er noen koder på multi playern til Jk2??? Håper å få svar så fort som mulig! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Slik gjør man med cheatere Last ned denne videoen 2.5MB Lenke til kommentar
Booooo Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hvis du må cheate så stikk til "]http://www.Cheatplanet.com[/url] Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Når jeg spurte om det samme,da fikk jeg høre det da! Moderatorene sendt klage meldinger å truet med at jeg skulle bli kastet ut! :o Gi ham en skikkelig lærepenge!!! (ikke kast ham ut...enda ) cheatere skulle ikke hadd lov å spille, spesielt multiplayer cheatere! :wink: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Forskjellen er vel at han her spør om cheats til singleplayerdelen. (Trukke koder har noen serlig effekt i multiplayer liksom...) Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 cheatere skulle ikke hadd lov å spille, spesielt multiplayer cheatere! :wink: dah...singleplayer cheatere er bare dårlige og det går ikk utover andre, mwn multiplayer cheatere derimot..... idioter med OGC Lenke til kommentar
Agres Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hvorfor fikk jeg plutselig så dårlig magefølelese? *gulp* :oops: :wink: Lenke til kommentar
JauDa Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Forskjellen er vel at han her spør om cheats til singleplayerdelen. (Trukke koder har noen serlig effekt i multiplayer liksom...) ehh han spør da vitterlig om cheats til multi player da !!!!!!! Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 fant faktisk en server med CHEATS ENABLET... !? :-? noe j*vla dritt!! heter DarkDeath i online Du a? IKKE BRUK KODER! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Å. Koder til multiplayer, ja. FysjomFysjomFysjom! Ingenting er mer ødeleggende for onlinespilling enn juksere. Også spørre om sånt her da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå