DJViking Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg bruker IBM Rational Application Developer 7 med WebSphere Application Server 6.1 Jeg har utviklet en Webapplikasjon med Servlet. Problemet er at jeg trenger å få kjørt applikasjonen i applikasjonstjeneren automatisk etter når jeg oppdaterer ny kode. Slik det er nå er jeg nødt til å eksportere WAR filen av webprosjektet mitt og installere denne manuelt i WebSphere og starte applikasjonen for å få opp nettsiden. Denne metoden blir veldig tungvint og gir merarbeid når jeg trenger å teste ofte ny og forandret kode. Noen som har erfaring med koding på med IBM RAD 7 og WebSphere som vet hva jeg kan gjøre? Ved bruk av JBoss var det bare å ta en publish på applikasjonstjeneren for å synkronisere siste kodeforandring i prosjektet slik at siste versjon av webapplikasjonen var oppe i nettleseren. Dette virker ikke i RAD. Edit: Ser ut som at RAD 7 trenger et EAR prosjekt som er koblet opp mot webprosjektet for å kunne kjøre det på WebSphere. Slik var det ikke med JBoss Endret 1. juni 2007 av DJViking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå