Leraand Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tok dette bildet på hytten til gutten på bildet:) Har brukt litt redigering og syntes resultatet ble bra. Hva syntes du?+++ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg likte ikke den falske fargen på øynene i det hele tatt. Resten ble litt for mørkt for min smak. Ville likt å se originalen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg synes det er vanskelig å se hva det skal forestille. Bildet er for mørkt, og øynene ser veldig unaturlige ut. just my 2 cents Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Her er orginalen: Den fargen som er på øynene er det delte meniger på noen syntes det var bra andre ikke:) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg likte originalen bedre. Om du først skal arbeide på det, kan du gjøre noe med skyggen på halsen og på det hvite nede i hjørnet! Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg bruker fujifilm Fine pixV10 det er et vanelig digital kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå