Mr.Karlsen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei, Jeg har en scene hvor det er en høyt traffikert motorvei sett fra en bru. Jeg har tengt og kjøre motorvei-klippet i dobbel hastighet samtidig som en mektig 3D tittel reiser sakte seg opp og tar center i bildet. Finnes det et program som sammarbeider fint med vegas eller en plugin som kan gi meg muligheten til og lage 3D titteler over eksisterende video? Takker for alle svar MVH Ole Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ulead Cool 3D trur eg er eit av dei enklaste programma til å lage 3D-tekst. Når du skal lagre videoen, pass på at du lagrer med RGB + Alpha eller noko slikt, då slepp du å keye ut bakgrunnen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 ..pass på at du lagrer med RGB + Alpha eller noko slikt, då slepp du å keye ut bakgrunnen. En lærer stadig noe nytt.. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå