Gå til innhold

NFS Pro Street bekrefta

Anbefalte innlegg

http://www.ea.com/nfs/prostreet

Ny trailer er tilgjenglig på siden

EA announced today that Need for Speed™ ProStreet is being developed by EA Black Box in Vancouver, B.C., and is to ship this autumn. This is a ground-breaking Need for Speed experience where you're thrust to compete head to head against the best street racers in a multitude of racing showdowns. "Need for Speed ProStreet accelerates street racing culture by providing the ultimate stage for the pursuit of street racing supremacy," said Executive Producer, Larry LaPierre. "This is a game about building the ultimate performance-tuned battle machine, taking it to multi-disciplinary showdowns all over the world and pitting your skills and reputation against the very best street racers." Need for Speed ProStreet boasts impeccable precision and impressively detailed photo-real graphics, effectively transporting you to the center of the action. It pushes the "Autosculpt™" technology to a new level, allowing you to directly impact your car's performance for the first time as well as personalise its appearance. Need for Speed ProStreet is a true taste of raw adrenaline and racing with consequences. Every dent, every scratch and every crumpled body panel is a battle scar, proof of your commitment and competitive mettle. With an aggressive and skilled AI system, you become immersed in an unmatched believable race experience. Add in a revolutionary online mode that will redefine the meaning of competitive social play, and Need for Speed ProStreet is the ultimate formula for an emotionally charged street racing showdown. Need for Speed ProStreet will be available for Xbox 360™, PLAYSTATION®3, and Wii™ as well as the PlayStation®2, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation® Portable), PC and mobile.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Need for Speed ProStreet will be available for Xbox 360™, PLAYSTATION®3, and Wii™ as well as the PlayStation®2, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation® Portable), PC and mobile.

hahaha....EA forsette samme gamle tralten...

synd att folk kjøper dette skvipet..virkelig synd..:(

Lenke til kommentar

Syns spillene er gøye jeg :) siden jeg liker bilspill så er det ikke noe spesiellt gøy ved fantastiske handlinger.. ta for eksempel Gran turismo 4, HVOR er handlingen i det? :) det er gøy fordi, og i nfs er det alltid nye biler og nye byggemuligheter, så det er fremdeles gøy vis man liker bilspill :)

Lenke til kommentar

Pro Street??

Beklager,men fortsetter de på dette faens jalla blingbling PISSET? Eg hater det, hater det så inderlig. Blir kvalm av al yoyo-musikken kombinert med reine pokkers diskoteket gatelangs. Første "Underground" var nok til å evakuere verden syns eg.

Eg hater det.Så mye.

Lenke til kommentar
Pro Street??

Beklager,men fortsetter de på dette faens jalla blingbling PISSET? Eg hater det, hater det så inderlig. Blir kvalm av al yoyo-musikken kombinert med reine pokkers diskoteket gatelangs. Første "Underground" var nok til å evakuere verden syns eg.

Eg hater det.Så mye.

8750165[/snapback]

det eneste jeg skiftet ut på bilene i nfsu2 var motordelene og felger og farge . jeg liker når ting er stilreint

Lenke til kommentar
Pro Street??

Eg hater det.Så mye.

8750165[/snapback]

det eneste jeg skiftet ut på bilene i nfsu2 var motordelene og felger og farge . jeg liker når ting er stilreint

8750932[/snapback]

Er fortsatt motbydelig hvordan denne hiphop- og gatebilkulturen har stor innvirkning på de nyere NFS-spillene. Alt etter Underground er jo det samma tullet. EA fortsetter å melke kua :no:
Lenke til kommentar
Pro Street??

Eg hater det.Så mye.

8750165[/snapback]

Tror nok ikke de går tilbake til Underground 2-nivå da(med spinners, hydraulikk og anlegg).

Tror dette blir ett mer seriøst og voksent spill.

Tror de satser på ett styling-system mer likt Forza 2.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...