Civilix Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 http://www.ea.com/nfs/prostreet Ny trailer er tilgjenglig på siden EA announced today that Need for Speed™ ProStreet is being developed by EA Black Box in Vancouver, B.C., and is to ship this autumn. This is a ground-breaking Need for Speed experience where you're thrust to compete head to head against the best street racers in a multitude of racing showdowns. "Need for Speed ProStreet accelerates street racing culture by providing the ultimate stage for the pursuit of street racing supremacy," said Executive Producer, Larry LaPierre. "This is a game about building the ultimate performance-tuned battle machine, taking it to multi-disciplinary showdowns all over the world and pitting your skills and reputation against the very best street racers." Need for Speed ProStreet boasts impeccable precision and impressively detailed photo-real graphics, effectively transporting you to the center of the action. It pushes the "Autosculpt™" technology to a new level, allowing you to directly impact your car's performance for the first time as well as personalise its appearance. Need for Speed ProStreet is a true taste of raw adrenaline and racing with consequences. Every dent, every scratch and every crumpled body panel is a battle scar, proof of your commitment and competitive mettle. With an aggressive and skilled AI system, you become immersed in an unmatched believable race experience. Add in a revolutionary online mode that will redefine the meaning of competitive social play, and Need for Speed ProStreet is the ultimate formula for an emotionally charged street racing showdown. Need for Speed ProStreet will be available for Xbox 360™, PLAYSTATION®3, and Wii™ as well as the PlayStation®2, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation® Portable), PC and mobile. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 De siste årene har NFS spilla blitt utkjørt.. oppbrukt, missbrukt om du vil.. altså folk går jo lei av det samme om og om igjen... :\ Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg liker de spillene jeg. Selv om det er samma gammle opplegget bare med en liten vri. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Need for Speed ProStreet will be available for Xbox 360™, PLAYSTATION®3, and Wii™ as well as the PlayStation®2, Nintendo DS™, PSP® (PlayStation® Portable), PC and mobile. hahaha....EA forsette samme gamle tralten... synd att folk kjøper dette skvipet..virkelig synd.. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Syns spillene er gøye jeg siden jeg liker bilspill så er det ikke noe spesiellt gøy ved fantastiske handlinger.. ta for eksempel Gran turismo 4, HVOR er handlingen i det? det er gøy fordi, og i nfs er det alltid nye biler og nye byggemuligheter, så det er fremdeles gøy vis man liker bilspill Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) samanligner need for speed med Gran Turismo.. får gåsehud.. Endret 31. mai 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Gran turisimo er i en annen liga... GT prøver å være realistiskt, men det du gjør med bilene i NFS er jo bare dumt.. er jo ikke et snev av realitet i handlingen på bilene.. uff... Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Uff, enda et yo, yo bling bling juletrebil NFS Gikk lei av den stilen etter 2 uker med underground 1. Men most wanted er litt artig da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Pro Street?? Beklager,men fortsetter de på dette faens jalla blingbling PISSET? Eg hater det, hater det så inderlig. Blir kvalm av al yoyo-musikken kombinert med reine pokkers diskoteket gatelangs. Første "Underground" var nok til å evakuere verden syns eg. Eg hater det.Så mye. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Pro Street?? Beklager,men fortsetter de på dette faens jalla blingbling PISSET? Eg hater det, hater det så inderlig. Blir kvalm av al yoyo-musikken kombinert med reine pokkers diskoteket gatelangs. Første "Underground" var nok til å evakuere verden syns eg. Eg hater det.Så mye. 8750165[/snapback] det eneste jeg skiftet ut på bilene i nfsu2 var motordelene og felger og farge . jeg liker når ting er stilreint Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hmmm, virker som om de dreper den trofaste Toyota AE86 Trueno da fra serien :-( men, men...SKYLINE 4TF :-) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Pro Street?? Beklager,men fortsetter de på dette faens jalla blingbling PISSET? Eg hater det, hater det så inderlig. Blir kvalm av al yoyo-musikken kombinert med reine pokkers diskoteket gatelangs. Første "Underground" var nok til å evakuere verden syns eg. Eg hater det.Så mye. 8750165[/snapback] det eneste jeg skiftet ut på bilene i nfsu2 var motordelene og felger og farge . jeg liker når ting er stilreint 8750932[/snapback] Er fortsatt motbydelig hvordan denne hiphop- og gatebilkulturen har stor innvirkning på de nyere NFS-spillene. Alt etter Underground er jo det samma tullet. EA fortsetter å melke kua Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Pro Street?? Beklager,men fortsetter de på dette faens jalla blingbling PISSET? Eg hater det, hater det så inderlig. Blir kvalm av al yoyo-musikken kombinert med reine pokkers diskoteket gatelangs. Første "Underground" var nok til å evakuere verden syns eg. Eg hater det.Så mye. 8750165[/snapback] Tror nok ikke de går tilbake til Underground 2-nivå da(med spinners, hydraulikk og anlegg). Tror dette blir ett mer seriøst og voksent spill. Tror de satser på ett styling-system mer likt Forza 2. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tror de satser på ett styling-system mer likt Forza 2. 8751049[/snapback] Forza 2 har ikke "Autosculpt". Spillet skulle bygge videre på denne såkalte "teknologien." Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hmm... Tvilsomt dette, men man får jo håpe det blir litt anderledes og bedre en de forrige. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Om det vil se slik ut ingame, er bare å håpe på. Endret 31. mai 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Flere kommentarer kan vel taes i gamer sin tråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4473&s=gamer.no rapporterer til mod nå Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Civilix og denne tråden leverer stafettpinnen videre til gamer.no. Denne tråden stenges med et takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg