Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ang kjøp av trådløse routere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bono_head sier om D-Link routerne er delvis riktig.. Det er mange som leverer tilbake disse fordi de ikke fungerer som de skal.

Feks: De kobler av nettet, instillinger fungerer ikke osv..

Men hvis man tenker seg om 2 ganger, og legger inn ny firmware. Så er jeg ganske sikker på at D-Link routerne fungerer så å si like bra som andre routere..

Hadde problemer med d-link, oppgraderte firmware og alle mine problemer var borte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har kjørt D-Link hjemme i 4-5 år nå, uten problemer. Kjøpte en TopCom til mine foreldre, den funket i ca 5 minutter før den døde. Ellers har jeg dårlig erfaring med service hos 3Com.

Bortsett fra det, dersom man kjøper et kjent merke, mener jeg man blir mer fornøyd enn dersom man kjøper et "klistremerke"-merke (som TopCom).

Av USB-adapter har jeg 2 x Belkin og 1 x Jensen, Belkin funker kjempebra, Jensen dårlig (mye feilpakker og retransmisjoner).

Lenke til kommentar

Heisann,

takker for alle innspill.

Det blir nok Linksys til meg selv, og oppgradering av firware på adsl kontoret.

(Dlink DI-624)

Har satt opp noen WRT54G(L) routere og har vært rimelig fornøyd med dei.

Lite spørsmål, skal då oppgradere Dlink firmware. Men må alle instillinger settes inn på nytt? eller beholder den dei som er satt?

Lenke til kommentar
Heisann,

takker for alle innspill.

Det blir nok Linksys til meg selv, og oppgradering av firware på adsl kontoret.

(Dlink DI-624)

Har satt opp noen WRT54G(L) routere og har vært rimelig fornøyd med dei.

Lite spørsmål, skal då oppgradere Dlink firmware. Men må alle instillinger settes inn på nytt? eller beholder den dei som er satt?

8786411[/snapback]

Innstillingene blir slettet, men du kan ta å lagre innstillingene dine før du foretar firmware oppdateringen, fins i menyene inne i routeren, blir ei fil som du lagrer en plass på pc´n. Ettterpå laster du opp fila fra menyene inne i routeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...