Bendik-_- Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hei, jeg har laget meg en fin liten liste. Så tenkte jeg å bestille i dag. men prisene kommer ikke opp :S det kommer bare dette: './prisguide/prices_detailed' is marked as crashed and should be repairedTable så står det: FANT IKKE PRISER. Noen som vet noe? Mvh Bendik Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hei, jeg har laget meg en fin liten liste. Så tenkte jeg å bestille i dag. men prisene kommer ikke opp :S det kommer bare dette: './prisguide/prices_detailed' is marked as crashed and should be repairedTable så står det: FANT IKKE PRISER. Noen som vet noe? Mvh Bendik 8747977[/snapback] Kor var de du handla? Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 hei, jeg har laget meg en fin liten liste. Så tenkte jeg å bestille i dag. men prisene kommer ikke opp :S det kommer bare dette: './prisguide/prices_detailed' is marked as crashed and should be repairedTable så står det: FANT IKKE PRISER. Noen som vet noe? Mvh Bendik 8747977[/snapback] Kor var de du handla? 8748126[/snapback] er på hardware.. :S det kommer ikke opp noen priser eller linker til andre nettshopper :S Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hei, jeg har laget meg en fin liten liste. Så tenkte jeg å bestille i dag. men prisene kommer ikke opp :S det kommer bare dette: './prisguide/prices_detailed' is marked as crashed and should be repairedTable så står det: FANT IKKE PRISER. Noen som vet noe? Mvh Bendik 8747977[/snapback] Kor var de du handla? 8748126[/snapback] er på hardware.. :S det kommer ikke opp noen priser eller linker til andre nettshopper :S 8748135[/snapback] Hmmm.... det var rart!! har aldri opplevd det så kan desverre ikkkje hjelpe deg Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Her er SS: Handlevogna :S Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tror det er Prisguiden.no eller HW.no som har ett problem, lik som her om dagen.... Har i alle fall akkurat samme problem med min handlevogn, og den var god som gull i går kveld... Løser seg sikkert i løpet av dagen, men kjedelig er det Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 ja =( jeg som skulle bestille pc å greier :\ håper det fikser seg snart da .. -Bendik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå