XP1700 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Eg har nettopp kjøpt nytt skjermkotr og lurte på om det går an? Er det bra??? MSI G4TI4200 VTB128 :-? www.msi-computer.com Lenke til kommentar
petersv Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Joda, helt greit kort det. Iallefall til prisen. Mvh, Peter Sveistrup Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Helt greit det der. Du kan sikkert klokke opp tilsvarende Ti 4400. Lenke til kommentar
XP1700 Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 hvor mye er "heldigt" å klokke det kortet?? hvor mye har det å si på ytelsen?? og vordan klokker man opp skjermkortet?? Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Når du begynner å se deformasjon i grafikken, skru et eller to hakk tilbake Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 hvor mye er "heldigt" å klokke det kortet?? hvor mye har det å si på ytelsen?? og vordan klokker man opp skjermkortet?? søk etter "NVMAX" på guggle tophastigheten man kan klokke til på det kortet ligger på rundt 300/600. kjør 3dmark2001 i en halvtime (eller mere) for og sjekke at det er stabilt. hvis det ikke funker så ta ned 5 og 5 og og kjør tester mellom hver gang du setter ned. sett ned helt til det blir stabilt. funker det så syntes jeg du burde være fornøyd! klarer der ikke vits og tyne 1 og 1 mhz etter det. det duger Lenke til kommentar
XP1700 Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Eg skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå