Admiral1 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Har hatt dette problemet før (trykk) som man ser er den quoten uten snapback normal, men quotene med snapbacer er unormalt lange (se på scrol for et bilde av hvor lang den er). Sånn er alle quotsene i firefox og opera, sidene er ferdig loadet og alt skal egentlig være fint. hva er grunnen og ossen fikses dette? (gjelder intranettet også) Endret 31. mai 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg bumper denne for det har skjedd igjen ... Hva er feilen? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Oki jeg er mildsagt lei dette problemet ... Har noen en løsning? Hvet noen hva problemet er? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Oki jeg er mildsagt lei dette problemet ... Har noen en løsning? Hvet noen hva problemet er? 8809791[/snapback] Prøvd i en annen nettleser enn opera? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jepps firefox, og ja. Gidd quote med snapbacks Edit: Endret 7. juni 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Yey! 0 svar, men tråden har blitt flytta sikkert 4-5 ganger ... Har funnet ut at dette problemet gjelder for noen andre forum også. Har snakket med alle data kyndige folk jeg kjenner, og ingen har vert borti dette før. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det at ingen andre heller har svart tilsier at problemet kun eksisterer hos deg, og da er det fint lite vi kan gjøre. Bruker du noen programmer som blokker/fjerner noe som helst fra siden, evnt addons? Noe er det hvertfall for det der er ikke standard nettleseroppførsel. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg postet orginalt ikke her, skjønner jo at det ikke er hos dere men hos meg problemet ligger. Tråden har bare blitt flyttet ett par ganger. Tror jeg har løst problemet, fordi jeg fant ut at det bare oppstod når andre på netverket lastet ned ting ... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg