abarhaugen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hei.. Har starta å få et lite problem.... Av og til får jeg opp blå skjerm med en del skrift på... der står det blant annet at den har startet og dumpe fysisk minne.ber meg starte maskinen.. gjør de så er den fin igjen.. hva er det som kan få maskinen til å få opp denne meldingen om å dumpe fysisk minne? MVH Andreas Barhaugen Lenke til kommentar
petersv Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Slike blåskjørmer forekommer når du overklokkeg CPU for mye. Iallefall hos meg. Mvh, Peter Sveistrup Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det kan vere flere ting som får den til å dumpe det fysiske minnet. Sjekk eventViwer får å finne eventID, så kan du søke på denne siden. Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 hvor finner jeg eventviewer? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det skjedde hos en venn av meg, Prøvde lenge å lete ut hva som er problemet, men greide ikke å komme på noen ting. Til slutt ga vi nesten opp, men det som var problemet var 15'' skjermen, da vi tok den av, og brukte tvut på skjermkortet istedet ble problemet borte... Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 merkelig løsning igrunn.... men kanskje... har nettopp kommet da skjønner du.. har ikke vært før... Bare et lite spm på siden... vet dere hvor stor ytelsesforskjell det er mellom xp og 98se på spilling? MVH Andreas Barhaugen Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg fikk noe høyere 3d mark score i 98se enn i XP , men win XP er mye mere stabilt , tenker da spess på å kjøre flere ting samtidig. ---------------------- Intel P4 [email protected] Apacer 512mb pc2100 CL2 Msi 648MaX 533 8x agp HyundaI Image Quest 19" Wd 80gb 8mb cache IBm 80gb 2mb cache Creative SB Live 5.1 Creative GF4 TI4600 128DDR ------------------------ Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 hvor finner jeg eventviewer? Høyreklikk "min datamaskin"-Mannage-Event Viewer. Det var da på Engelsk, og win2k Du fnner altids ut av det.... Lykke till. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå