jarsten Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei kan noen hjelpe meg med hvordan jeg øker farten på min cpi hvor plommberingen ligger hva som må gjøres oliver sport 2007 modell eventuelt link til side hvor jeg kan lese hvordan det gjøres Lenke til kommentar
borsting Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Du har sannsyneligvis en ring mellom de framvre reim sjivene Dette er en "standar" på alle nye scootere. Fjerner du denne vil du sannsyneligvis få 10-15 km/h bedre top fart og du slipper det høyeturtallet som dannes spesielt i nedoverbakker. Denne "ringen" sørger nemlig for at scootern din ikke får yte max av sin utveksling. Slik at du bruker mere bensin. Akkurat som om du skulle syklet med en trampsykkel som har "lave" gir og du må trokke som en gal for å få hastighet. Ringen finner du hvis du tar av variator dekselet "du ahr sikkert brukt kick-starteren" fordi denne sitter på dekselet. bak dette dekselet finner du en "reim" som et tynnt bilbelte nestn, og der "reima går inn mellom to "plater som likner to skåler", mellom disse er ringen som sørger for at desse platene ikke går helt sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå