mohaa Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 hey... jeg skal opdatere dataen min litt... jeg lurer på hvordan jeg kan kjekke hvilket hoved kort jeg har.. så jeg vet hva jeg kan oppdatere til? takk Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Prøv Sandra SiSoft. Eller du kan være lynrask og se når du skrur på maskina di. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 SiSoft Sandra er jo greit til å finne info om chipsettet, ellers så kan du åpne kassa og kikke på selve HK på kanten ett sted. Det skal stå merke og modell navn. Når du har modell navn så er det bare å ta en tur til hjemmesiden til produsenten og finne kortet. PS.Har du manualen liggende så er jo problemet løst. Telcontar Lenke til kommentar
mohaa Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 takk for hjelpen skal kjekke det nå.. har kassa åpen vettu!! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Info om HK skal stå en plass mellom PCI-sporene på kortet. skarsk Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Quote: On 2001-12-28 00:03, sosohal skrev:Prøv Sandra SiSoft. Eller du kan være lynrask og se når du skrur på maskina di. Trykker du PAUSE når maskinen starter opp får du bedre tid til å lese oppstartskjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå