hawa Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ny PSU har ikke så veldig mye peiling på data når det gjelder og bytte ut komponenter i pcen. men trenger jeg mer enn 350W PSU til Sapphire Radeon X1950PRO? står at det trenger 450W, men kjører det på 350W nå og jeg kan ikke merke noe galt. trenger jeg virkelig strømforsyning da? og hva er dette med "pin" og gjøre, noe viktig? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Du trenger ikke bytte når det du har fungerer. De tallene for Watt må man ta med en klype salt, det er mange andre faktorer som teller. Lenke til kommentar
hawa Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 ok, tusen takk for svar... da slipper jeg og bruke penger på det.. så kjører jeg heller det jeg har.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Om det er en god 350W PSU så kan det gå fint, og så lenge du ikke har andre komponenter som belaster den urimelig mye. De tar høyde for i spesifikasjonene om folk har PSU'er som ikke holder mål, slik som de billigste merkene. Det du bør gjøre er å holde et øye med 12V-spenningen igjennom et program. Om den begynner å variere urimelig mye (+/- 5%), så må du være obs. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Her er kortet målt til 65,7 W topp: http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...gf7900gs_6.html 450 W anbefaling er mer skremsel enn opplysning. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Som sagt, de tar høyde for at folk sitter med råtne PSUer ja. 450 wattere som kanskje bare leverer delvis av hva de er merket totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå