kammiz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) noen her som har erfaring med denne? er den å anbefale? har lest testen her på amobil og den er jo litt sånn fra og til når det gjelder om de anbefaler den eller ikke. vi har solgt lite av den her i butikken så jeg har ikke hørt hverken positivt eller negativt om den. Endret 7. juni 2007 av kammiz Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg har hatt N76 og jeg var fornøyd. jeg kan ikke skjønne kritikken den har fått. Det er to ting som er minus. Når HF står i bak så får du ikke åpnet telefonen helt. Derfor har Nokia musikktaster på utsiden av flippen. I tillegg er det batteritiden. Det må sies at batteriet hos meg varer lengere enn min N95 ( som fikk terningkast 6 ) Systemet er jo Symbian som er velkjent. Telefonen er tynn og designet er en smakssak. Skjermen er meget bra og lyden på MP3 er meget bra. Når man sammenligner N76 med andre Symbian telefoner så er det kun batteri, skjerm, tilkoblingsmuligheter, funksjoner og design man man si noe på. Selve operativsysmet er kjent. N76 har: 3,5 mm plugg minnekortplass 2 MP kamera 3G Radio MP3 spiller Bra skjerm Smart taster på flipp Den er 13.9 mm tykk Syntes testen ikke var bra og er alt for påvirket av smakssak angående design. Jeg ville gitt den terningkast 5 Endret 31. mai 2007 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 har nå fått meg denne telefonen, men må si jeg ble skuffa da jeg fant ut at amobil sin test skriver feil, denne har ikke A2DP og nå er mine BH-501 hodetelefoner ubrukelige.. sukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå