Gå til innhold

Timelønn for ekstrahjelp/sommerjobb i pcbutikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. håper den ikke blir så værst, for hvis ikke blir det ASKO på meg, der får jeg ca 140kr timen. Men dette er trolig en drittjobb i forhold, men om jeg blir tilbudt 80kr timen eller noe slikt på pcbutikken så blir det nok heller drittarbeid.. :p

Lenke til kommentar
de tilbydde meg 80kr i timen, nei takk sier jeg :thumbdown:

8751737[/snapback]

Var det jeg skjønte. Typisk at folk tror du får mer, du får sjeldent mye i en slik butikk jobb, uten utdanning og noe som helst. Fleste unge som jobber i butikk har fra 80-100,-.

Ikke akkurat noe å bli fet av.

Lenke til kommentar

Nei, det kan nok stemme det. Men nå fikk jeg jobb på Asko i stedenfor. Her skal jeg starte med å få trøkksatvikatet, så blir jeg betalt ca 140 kr i timen (sommervikar). Dette er jo 60 kr mer i timen enn jeg ble tilbudt på pcbutikken, og det blir jo nesten dobbelt så god timelønn :whistle:

Da får jeg heller stå opp kl 5 om morgenen... :)

Lenke til kommentar
Nei, det kan nok stemme det. Men nå fikk jeg jobb på Asko i stedenfor. Her skal jeg starte med å få trøkksatvikatet, så blir jeg betalt ca 140 kr i timen (sommervikar). Dette er jo 60 kr mer i timen enn jeg ble tilbudt på pcbutikken, og det blir jo nesten dobbelt så god timelønn :whistle:

Da får jeg heller stå opp kl 5 om morgenen... :)

8755911[/snapback]

Trøkksatvikatet? :p eller Trucksertifikatet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...