camkongen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Trenger et program som gjør slik at jeg kan logge meg på en ip med Webcam uten at den som har cammet vet at jeg ser på. Vi har gjemt et webcam hos en venn vi skal kødde litt med men vi må ha et prog som vi kan se webcammet hans på uten at han ser det på sin pc. ' Finnes det? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 "Sub7" Men du må først lage en server fil (med passord på slik at ikke andre kan fucke opp PC'en hans), og kjøre den på PC'en hans. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Dette hørtes litt "American Pie" ut. Filme en buddie som napper løken.. nei fysh! Lenke til kommentar
camkongen Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Noen andre progs? Som man slipper serverfil? Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 dette er jo nesten som å "hacke seg inn på rommet til en kamerat...hvorfor skal dere egentlig gjøre noe slik? var borti de med en kamerat men han hadde digital kamera som slo seg på når de var rørelse i rommet.. skulle filme hva jeg og dama gjorde... 8) Lenke til kommentar
camkongen Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Vi skal barew køddde med han noen prog? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du er nöst til å ha en eller annen slags server gående på hans PC medmindre du utnytter et eller annet sikkerhetshull som gjör at du kan få tilgang til webcam, men noe sånt sikkerhetshull har jeg ikke hört om, og se er ofte vanseklige å utnytte uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå