Joachim_F Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Etterfølgeren til det kritikerroste spillet Star Wolves er nå ute på Gamer's Gate, sammen med skytespillet You Are Empty. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Star Wolves ble desverre kraftig undervurdert da det kom. Mulig det var distribusjon eller havnet i skyggen av noe annet, men det var virkelig en perle av et spill. Virket litt kleint på tutorialmissions i starten, men kom seg kraftig. Om #2 er klin likt uten andre endringer enn missions kjøper jeg det tvert, men det er vel noe go'biter på lur som gjør det enda bedre. Liker man taktiske spacespill så er dette tingen! Eneren kan anbefales på det sterkeste, sikkert #2 også Lenke til kommentar
baltie Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hmm, har alltid tenkt jeg skulle prøve ut éneren. Ut fra hva du skriver, Mozze, så tror jeg det kan være på tide. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eneren kan kjøpes fra Play.com som del av "3 PC spill for £10"-kampanjen, og er i seg selv et godt kjøp. Anbefales! Toeren skal jeg garantert kjøpe. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det kom en demo ifjor høst: http://gamer.no/nyhet/pc/star_wolves_2/28325 Begynner å demre nå, vanskelig i starten men så kommer det seg etterhvert. Dette blir moro Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har kjøpt og installert Star Wolves 2, dette blir nok en travel helg. Førsteinntrykket er at de har bevart de beste delene fra eneren, og gitt mye mer frihet for spilleren, som vi så i demoen av SW2. Ihvertfall har de satset på skuespillere som kan engelsk denne gangen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg