bjaa Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Morra mi (da hu bodde i USA) hadde en Ford Mustang Mach-1 med 350 (5,7) motor. Det var en 70 model. 8) 8) 8) :google: hvor mange hester er det i de mustangane med 350 originalt a? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 HVOR RASK ER DEN FRA 0.100 ? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 8 sekunder eller noe slikt tenker jeg Mye jern og dra på veit du. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Er det no rå lyd i de da? sånn dere nnnnnnnnnnn tisj øøøøøeeernnnnnn tisj Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 nei meir sånn WROOOOOOOOOOOOM *turallsfall* WROOOOOOOOOOOOOOM! osv en fet svart fastback kjørte forbi meg for litt sida, (eg sykla).. WROOOOM så deilig lyd når han drog på litt.. og eg hørte han sjøl om han va komt LANGT foran meg.. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg kjører denne: Ford F350 med en 7,3 liter 200HK V8 Diesel med Turbo 2 stk. 6 tonns hydrauliske vinsjer bak. (Heftige saker) Denne låner jeg denne av en kompis av og til: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg kjører denne: Ford F350 med en 7,3 liter 200HK V8 Diesel med Turbo 2 stk. 6 tonns hydrauliske vinsjer bak. (Heftige saker) Myebråk lite som skjer i den bilen. Sånt 0-100 på 5min Men ellers er det en kraftkar av en bil. Meget hendig med tilhenger bak på det beistet av et framkomst middel. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har ikke akkurat prøvd den med henger bak, men at det bråker er sikkert og visst. Jeg kjører med hørselvern (ikke klokker men propper). Bilen er treg i starten inntill turboen begynnner å jobbe. Ca toppfart er 140km, men det er ikke det som teller. Hydraulikk systemet med vinsjene bak er i stand til å dra opp store vogntog som har tatt seg en tur utenom allfarvei. De fleste vogntogsjåfører stusser litt når bilen ankommer skadestedet. De slutter å stusse når vogntoget er på veien igjen. M.A.O. skinnet bedrar. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har prøvd en ford ecoline tror eg det var med litt over 200hk turbo diesel. Eg trudde at den var sløve, men det var den faktisk ikke. Men den du kjører er vel noen tonn kan eg tenke meg. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 hva er vel det ? 106 på andre, med en 1.8iS (golf sport, insprøyt) Da er du er på du det røde. Jeg er på det røde på 110. Prøvde det her en dag... DEt røde begynner på 7k.. Sikler på en S3, chippa til 280 hk Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Kjører noe sånt: http://www.autonet.dk/picture/11010_118.jpg Jeg vil også ha en chippa audi s3 SirHartge...hvor mye vil noe slikt koste, og hvor? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Er det 4wd eller forhjulstrekk i s3'n? Hadder vel blitt litt for mye hester på forhjulsdrift? Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Fiat Uno med neonlys i bakruta! 8) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg vil også ha en chippa audi s3 SirHartge...hvor mye vil noe slikt koste, og hvor? En bra chip til s3 koster ca 10k og kjøpes i sverige. Er jo billige hester Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg vil også ha en chippa audi s3 SirHartge...hvor mye vil noe slikt koste, og hvor? En bra chip til s3 koster ca 10k og kjøpes i sverige. Er jo billige hester Kan bli mye dyrere om biltilsynet oppdager det på en eller annen måte sir? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Tviler på det... De 40hkene man kan hente på det er lovlig å legge til den opprinelige registreringen uten noe ekstra heft. Jeg tror forøvrig ikke at det bare er tennings computern som blir byttet ut, hvertfall hvis du SirHartge tenker på chipcenter i Sverige. De bytter luftfilter og setter inn ny EMS (chippen), og får 10k til får du nytt eksos annlegg av merket Ferita, fjerner vel den ene lyddemperen i forhold til orgianlt eller noe slikt . Det er jo sinnsykt billige hester egentlig. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Tviler på det... De 40hkene man kan hente på det er lovlig å legge til den opprinelige registreringen uten noe ekstra heft. DEt er ikke snakk om bare 40hk. På en s3 så drar du lett 80 ekstra med en chip. Luftfilter og effekt anlegg er lovlig så lenge den kommer igjenom co2 målingene. Det er jo min bil bevisst Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Oki doki . Hvor fikk man gjøre dette her i Sverige? Lenke til kommentar
spindle Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Er det 4wd eller forhjulstrekk i s3'n?Hadder vel blitt litt for mye hester på forhjulsdrift? Det er firehjulstrekk med Haldex-clutch, dvs at det i prinsippet er framhjulsdrift til framhjulene begynner å spinne. Tilsvarende på Golf. For å få permanent firehjulsdrift (Torsen-diff.) må man opp i A4 eller Passat. Tviler på det... De 40hkene man kan hente på det er lovlig å legge til den opprinelige registreringen uten noe ekstra heft. Er det lov å trimme 40 hk over original-effekt, eller misforstår jeg? Jeg trodde at man egentlig er pålagt å betale hk-avgift når man trimmer bilen (selv om mange nok lar være). Tror ikke du drar 80hk lett med kun chip på en S3. 1,8 T motoren er allerede så trimmet at det nok må mer til for å få noe som holder litt. Eks. Dahlbäck selger chip for 9994,- SEK som gir 263 hk & 370 nM, vil du ha mer er neste steg eksosanlegg og så bygger det på seg. For snaue 483 000 får du 495 hk...ikke at jeg ville hatt så mye i en S3. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 For snaue 483 000 får du 495 hk...ikke at jeg ville hatt så mye i en S3. Ikke det at jeg hadde betalt det heller da. SEtte på litt større turbo så blir det fort noen hester ekstra. En jeg vet om har en a80 med s2 motor, større turbo og chip = 280hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå