Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det sier jo bare noe om at du ikke kan kjøre... Få deg en cossie, så stiller du deg på siden av min, så drar vi bilene på sperra og ser hvilken motor som ryker først. Ikke noe problem, dette har jeg faktisk erfaring med, så vet hva utfallet blir. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Håper for din motor sin skyld at du ikke har fuel cut på sperra... Men øy.. Kristoffer.. skal vi stikke ut å finne kent, og fortelle han alt om herr tilbakestående? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Håper for din motor sin skyld at du ikke har fuel cut på sperra... Men øy.. Kristoffer.. skal vi stikke ut å finne kent, og fortelle han alt om herr tilbakestående? Kult. Da sees vi neste år Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Helt topp det. Husket jeg å nevne at jeg har justerbar sperre ? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Helt topp det. Husket jeg å nevne at jeg har justerbar sperre ? Ikke noe problem, sett den på 7000. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Sa vi skulle stå på sperra, ikke hvor sperra skulle værra. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Sa vi skulle stå på sperra, ikke hvor sperra skulle værra. :!: Greit, tar kontakt på PM når jeg er klar Jeg skal taue deg til verkstedet/sykehuset Firehjulstrekk <3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Jeg har firetrekk selv, så jeg klarer meg. Kan du stå bak min bil når vi skal gjøre det ? (Med din bil altså) Endret 30. desember 2011 av TMK9C Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ford vs Subaru Dette blir interessant, ånei, alle som har peiling vet jo at Subaru er skuddsikre og vel så det, lykke til med frityrkokeren din, Pungrotta. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg har firetrekk selv, så jeg klarer meg. Kan du stå bak min bil når vi skal gjøre det ? Vi finner det fort ut. Hva slags bil har du forresten? Mazda 626? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvis du hadde fulgt med i tråden så hadde du visst at jeg har en subaru impreza... Og 626 har forhjulstrekk, din douche Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Og Pungrotta, du skulle lagd egen tråd som heter "Hvilken bil dytter du?" og posta spikermeterialet ditt. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvis du hadde fulgt med i tråden så hadde du visst at jeg har en subaru impreza... Og 626 har forhjulstrekk, din douche Det er jeg fult klar over, men dette finner vi ut av! Skal jeg ta med en henger til bilen din? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ja, gjør det, jeg har hengerfeste, så jeg kan sikkert trekke bilen din opp til den lokale høggeren når toppen står i panseret og veiva ligger i bunnpanna di 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Svært så optimistisk du var da Pungrotte. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Svært så optimistisk du var da Pungrotte. Les 5 sider, så så skjønner du 2001 mod Subaru Impreza 2.0GX stv, :!: :rofl: :rofl: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hepp! Vennligst back to teh basic(topic), mine venner.. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Jeg har lest dette, men du skal trossalt konkurrere med en japse.. Kjører ford som privatbil, nissan som banebil. Endret 30. desember 2011 av Hansien 1 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hepp! Vennligst back to teh basic(topic), mine venner.. Okidokki Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Og Pungrotta, du skulle lagd egen tråd som heter "Hvilken bil dytter du?" og posta spikermeterialet ditt. Det er bare å sette i gang da.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå