BirgerCaC Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Han har vondt i hodet Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Se nå å hold kjeften deres. Bedre biler finnes ikke Du mener dårlige biler fins ikke ? Rigth! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Sorry men det som gjaldt blandt biler for 10-15 år siden har blitt snudd helt på hodet nå. Det er kun noen få bilprodusenter igjen og til og med Kineserne har fått seg et anstendig bilmerke. Og når det kommer til Ford hadde de værdens beste selvjusteirng av bremsesko bak. Man kan gå gjennom hvilken som helst bil og finne løsningert som er funnet på i fylla i sene nattetimer. Lyspærebytte anyone. Må i dag gjøres på verksted på mange biltyper, så please stopp barnslighetene. Endret 30. desember 2011 av perpyro Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg foretrekker skivebremser bak. Ser mye penere ut enn ekle bremsetromler. Pærebytte: Jeg har hatt no problem med fatterns 2009 mod Imprezadiesel.. Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Se nå å hold kjeften deres. Bedre biler finnes ikke Se nå å hold kjeften deres. Bedre spiker finnes ikke tharr, i fixd it for yah! 1 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Mange betyr ikke alle men har inntrykk at dette har blitt værre di siste årene. At flere og flere bilmerker går over til zenon hjelper heller ikke. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Det heter Xenon, og det går fint å bytte de pærene også, hvis man har over middels teknisk innsikt. Og.. Hvilket anstendige bilmerke har Kina, sa du? Endret 30. desember 2011 av TMK9C Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Så du har ikke fått med deg at de har kjøpt opp Volvo? Og hvor mange av bileierne i landet har over middels teknisk innsikt? Som håndtverker som jobber hjemme hos privatfolk er det utrolig hvor mange som går rundt med minst 10 tommeltotter eller mere og disse blir det bare flere av for antallet som mekker bil blir bare mindre og mindre. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Nei, jeg følger ikke med på volvo.... Panservogn er forbeholdt militæret 1 Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Vel, sist jeg sjekka så er Volvo kun EID av kinesere, ikke drifta av kinesere, så Volvo er fortsatt svensk for min del. 1 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Volvo panservogn??? Det står en gammel Volvo 240 stasjonsvogn ved siden av min bil utafor her og den ser liten ut til sammenligning. Dessuten har Volvo beveget seg bort fra feltvogn imaget sitt siden 90 tallet og i dag er de med på mesterskapet der poenget er å få frontlyktene så langt bakover hjulbuene som mulig. Endret 30. desember 2011 av perpyro 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 En gang panservogn, alltid panservogn. Jeg liker ikke volvo, har aldri likt volvo, og kommer aldri til å like volvo. 1 Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Vel, Volvo er Volvo og en Sherman er tanks ikke sant? så hvis jeg hadde sagt at jeg kjøpte meg en Sherman så hadde du tenkt tanks automatisk? det gjør iallefall jeg med Volvo. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Biler er like subjektivt som film og musikk. Ingen vits i å spamme ned tråden.. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det er greit, men når en hvis tilbakestående skal kommentere hvor dårlig den bilen du har/ønsker deg, og i tillegg sier at det er skrap, så gir dette meg et fint grunnlag til å kalle han tilbakestående. Han er tydeligvis riskoker frelst, noe som vi bare må godta. Det vi alltid finnes slike folk i verden, slike uten mening eller hjerne. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Heller riskoker enn ting som tar fyr og er fulle av feil. Og jeg hadde lett tatt en BMW også, men Ford.. Nei. Og du må lære deg å skrive ting litt mer forståelig. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Heller riskoker enn ting som tar fyr og er fulle av feil. Og jeg hadde lett tatt en BMW også, men Ford.. Nei. Og du må lære deg å skrive ting litt mer forståelig. Haters gonna hate. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Kan si det samme om deg? Er du som sitter å rager, jeg sitter her å ler Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Man er ikke tilbakestående fordi man har hatt ford før og har brent seg på det og derfor advarer alle om hvor dårlige biler det er, (er ikke bare meg, familie og venner har også hatt ford og sier det samme som meg.) Man er heller tilbakestående når man forsvarer spikermateriale som kommer til å svikte deg før eller siden, du får bare håpe på siden. 2 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Man er ikke tilbakestående fordi man har hatt ford før og har brent seg på det og derfor advarer alle om hvor dårlige biler det er, (er ikke bare meg, familie og venner har også hatt ford og sier det samme som meg.) Man er heller tilbakestående når man forsvarer spikermateriale som kommer til å svikte deg før eller siden, du får bare håpe på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå