Takkformeg Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Har aldri skrevet annet om Passat. Snut overstyrer alt, det vet jo alle /sarcasm "Jo, for hvis en direktør kjører det, så blir det automatisk direktørbil" Tenkte på det jeg. Jeg gir opp... Må snart lære meg at ironi/sarkasme ALDRI, ALDRI funker på nettet. Er jo nesten ikke folk IRL som forstår det heller.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg gir opp... Må snart lære meg at ironi/sarkasme ALDRI, ALDRI funker på nettet. Er jo nesten ikke folk IRL som forstår det heller.. Det er gøy på ekte. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Audi a5 SB 2.0 TFSI 2011 Sline. Kjøpt ny hos Møller Skøyen. Den kjører på sommer "Breyton" 20x10x285 Falken. På Vinter orginale Audi felger 18". Love it! Endret 25. desember 2011 av SirHartge Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Audi a5 SB 2.0 TFSI 2011 Sline. Kjøpt ny hos Møller Skøyen. Den kjører på sommer "Breyton" 20x10x285 Falken. På Vinter orginale Audi felger 18". Love it! Fyfaen i helvete! 2 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 kjører chevy til bruksbil og vw golf til bybil når jeg skal parkere på trange plasser eller komme meg inn i parkeringshus alle har sedd golf 2 så trenger ikke bilde av den ;P 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Kjøpte meg en '05 BMW 320i (390L) sist sommer, og er storfornøyd med den. Edit: Retta på skriveleif, tror ikke det er noe som heter 321i Endret 29. desember 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Noen som har skjønt at BMW skal ha over 2 og slutte på i, og ikke d! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 kjører chevy til bruksbil og vw golf til bybil når jeg skal parkere på trange plasser eller komme meg inn i parkeringshus alle har sedd golf 2 så trenger ikke bilde av den ;P Harry, men jeg liker det Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Audi a5 SB 2.0 TFSI 2011 Sline. Kjøpt ny hos Møller Skøyen. Den kjører på sommer "Breyton" 20x10x285 Falken. På Vinter orginale Audi felger 18". Love it! Fyfaen i helvete! Tnx:) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) kjører chevy til bruksbil og vw golf til bybil når jeg skal parkere på trange plasser eller komme meg inn i parkeringshus alle har sedd golf 2 så trenger ikke bilde av den ;P Harry, men jeg liker det harry og harry. her igårn er det v8 som gjelder. gromlyd hva kjører du? Endret 27. desember 2011 av 1915 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 kjører chevy til bruksbil og vw golf til bybil når jeg skal parkere på trange plasser eller komme meg inn i parkeringshus alle har sedd golf 2 så trenger ikke bilde av den ;P Harry, men jeg liker det harry og harry. her igårn er det v8 som gjelder. gromlyd hva kjører du? Ikke noe enda, men det blir nok Ford Cosworth Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Her kjøres det en svart Volvo XC-70 , '02 modell Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 kjører chevy til bruksbil og vw golf til bybil når jeg skal parkere på trange plasser eller komme meg inn i parkeringshus alle har sedd golf 2 så trenger ikke bilde av den ;P Harry, men jeg liker det harry og harry. her igårn er det v8 som gjelder. gromlyd hva kjører du? Ikke noe enda, men det blir nok Ford Cosworth er du rik? Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 kjører chevy til bruksbil og vw golf til bybil når jeg skal parkere på trange plasser eller komme meg inn i parkeringshus alle har sedd golf 2 så trenger ikke bilde av den ;P Harry, men jeg liker det harry og harry. her igårn er det v8 som gjelder. gromlyd hva kjører du? Ikke noe enda, men det blir nok Ford Cosworth er du rik? Nei, jeg liker bare skikkelige biler. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Nå er jeg bare 17, men dette er bilen jeg øvelseskjører i. (Ikke mitt bilde, men helt lik farge på bilen). Den er forsåvidt "min". Skal dog bare brukes som "sommerbil", så må finne noe annet å brukte på vintertid. Noen som klarer å gjette hva slags bil dette er forresten? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 kjører chevy til bruksbil og vw golf til bybil når jeg skal parkere på trange plasser eller komme meg inn i parkeringshus alle har sedd golf 2 så trenger ikke bilde av den ;P Harry, men jeg liker det harry og harry. her igårn er det v8 som gjelder. gromlyd hva kjører du? Ikke noe enda, men det blir nok Ford Cosworth er du rik? Nei, jeg liker bare skikkelige biler. lurte bare siden cosworth ikke har så billig forsikring.. Nå er jeg bare 17, men dette er bilen jeg øvelseskjører i. (Ikke mitt bilde, men helt lik farge på bilen). Den er forsåvidt "min". Skal dog bare brukes som "sommerbil", så må finne noe annet å brukte på vintertid. Noen som klarer å gjette hva slags bil dette er forresten? noe italiensk? eller en deformert mr2? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) kjører chevy til bruksbil og vw golf til bybil når jeg skal parkere på trange plasser eller komme meg inn i parkeringshus alle har sedd golf 2 så trenger ikke bilde av den ;P er du rik? Nei, jeg liker bare skikkelige biler. Om det ikke er en burn, så vet ikke eg ;P (no pun intended) Endret 30. desember 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Noen som klarer å gjette hva slags bil dette er forresten? fiat x1/9 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Skal om et par dager få øvelseskjøre en Audi A6 2.0, full pakke. Har så vidt prøvd en 2011 modell fra forhandler, men det var uten alt tilleggsutstyr pluss at det var 2011 og ikke 2012 modell. Ellers er bilen jeg kjører til vanlig en Honda CV R. Gammel og girene er slitne. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hvordan går det an å bruke ord som "skikkelige biler" og "Ford" i samme setning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå