Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Bil kjører du? (Eller Mora di!)

bjaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjører mazda 323 gtx '90 mod (til salgs!) og ford fiesta 1,1 liter fra begynnelsen av 90-tallet en gang.

har du gjort noe med den mazdaen. eller står den som original ?

Jeg kjører en Bmw 95' e36 Alpina B3, drøyt 300hk i motor

Gamlingene har en Mercedes e200cdi 2008

WOW! høres ut som gamlingene dine ikke sparer på kronene ^^

Lenke til kommentar

Den er ikke helt original. Har vel oppunder 200hk vil jeg tippe. Skal bytte fjærene nå før jeg selger i tilegg. Utrolig artig bil, trist å måtte selge den. :cry: Send meg pm hvis det er mer du lurer på ;)

Lenke til kommentar

Den er ikke helt original. Har vel oppunder 200hk vil jeg tippe. Skal bytte fjærene nå før jeg selger i tilegg. Utrolig artig bil, trist å måtte selge den. :cry: Send meg pm hvis det er mer du lurer på ;)

hmm... hvorfor så mye hk ?

chippa den eller turbo eller whaat ? ;o

mye skal du ha for den ?

har du bilder av den ? :D

Lenke til kommentar

Mor og far kjører 2008modell Golf stasjonsvogn tror jeg eller 2009 modell ikke sikker.

Å så kjører de En 1998modell Kia shuma som vi har fordi søstra mi og jeg skal øvelsekjøre snart:P

Jeg kjører en dbs sykkel:P Men vil ha en Golf, audi(ikke helt sikker hvem type) Bmw 5serie eller en Toyota supra:P(kan bare drømme)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har en 97-mod Honda Civic 1.6 iLS vtec..... men det er vel helst vtec-e typen.

Den er forøvrig helt plain, med ei bittelita potte, så det er ikke noe å poste bilde av.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Usikker om jeg har svart fra før av, men jeg kjører en VW Touran Exlusive 2.0TDI DSG 170HK+. Skinninteriør/votex stylingpakke/bixenon/50mm+ senk etc etc.

Veldig fornøyd med bilen så langt og har ikke hatt noe problemer med den. Vertfall ikke problemer som man kan skylde på andre enn meg selv for.. hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...