Ozelot Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 mamma har en suzuki grand vitara xl-7 04modell pappa har en peugot partner jeg vil ha en Hummer H-1 jeg bor jo langt inn i skauen så 4 hjulstrek er nødvendig om vinteren med mindre du er like gal som faren min da. 6490431[/snapback] Hør på mamma du! Skal du har en bil som er god om vinteren, så er ikke Hummeren den beste, men så regner jeg med du kjøper Hummeren fordi den er litt "sjef" å kjøre(antar jeg), og ikke fordi den har 4WD. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Nissan 300ZX Twin Turbo 6493669[/snapback] DAMN! Pappa (mamma får låne hun også da:p) kjører Nissan Primera 1.8 SE stasjonsvogn. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Nissan 300ZX Twin Turbo 6493669[/snapback] Kjørte forbi ein slik her om dagen. Tenker meg han blei småsur. Tok meg igjen ganske fort da. =/ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Mamma: Ford Mondeo Pappa: Ford Mondeo (Har en Toyota av noe slag som egentlig er jobben sin da) Bestemor&Bestefar: Volvo 240 Morfar: Golf IV Onkel /m fam: Audi A4 Andre Onkel /m fam: Opel Astra og Nissan ettellerannet Tante /m fam: VW Caravelle Naboen: VW Passat & Audi Q7 Annen nabo: Audi S4 Tredje nabo: Ford Mondeo og Toyota ettellerannet. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Mamma og Pappa kjører en Mitsubishi Galant v6 96 og en Mercedes CLS 500 05. Jeg kjører derimot drosje, trikk, tunnelbane, tog og buss. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Mamma og Pappa kjører ein 2001 modell VW Bora 1.9TDI. Låner den av og til, men har ikkje behov for bil så. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Største floppet siden krigen, Koenigseggene er i samme klasse men MYE bedre. 6491579[/snapback] Å si det er den største floppen siden krigen er å ta litt hardt i, siden nettopp de fikk til hva de ønsket; å inneha rekorden som verdens raskeste serieproduserte bil. Det aller største problemet til denne bilen er verken at du har upresis girkasse eller at du sitter midt i, men derimot at hele bilen rister som et fly fra krigens dager når man beveger seg noe særlig over det alle andre biler kan. Ikke bare skaper dette livsfarlige situasjoner, men det gjør det også svært ubekvemt. Skal en ha en bil fra McLaren burde man heller gå for SLR. Eventuelt kan man heller sikle på andre sportsbiler som er langt bedre enn denne, slike som Utlimate Gt, koenigsegg crx og Buggati Veyron (sistnevnte har i hvert fall klasse over seg, og har noe av det kraftigste du kan få tak på motormarkedet. Bugatti måtte for eksempel fjerne alt av beskytelse for motoren slik at motoren skulle få nok luft.) Også har man jo biler i helt andre klasser, slike biler som Spyker c8 og c12, dette er biler som jeg liker mye bedre. Endret 15. juli 2006 av warpig Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Chrysler Stratus.....Kjempebil Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg kjører ikke bil, bror kjører ikke bil, søss kjører ikke bil, mor kjører ikke bil, pappa kan, men kjører ikke bil, og det er vi stolte av. Er oppvokst i en 100% hippie-familie, ble det sagt en gang. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg kjører en 87 Saab 9000 Mamma kjører en 87 Opel Ascona Stefar kjører en 85 Toyota Corolla på vintern og en 79 Pontiac Transam om sommern Fattern kjører en 05 Toyota Avensis D-4D Søster sykler Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg kjører ikke bil, bror kjører ikke bil, søss kjører ikke bil, mor kjører ikke bil, pappa kan, men kjører ikke bil, og det er vi stolte av. Er oppvokst i en 100% hippie-familie, ble det sagt en gang. 6494925[/snapback] Et liv uten bil....åssen klarer dere å komme gjennom hverdagen? :O Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Skjønner godt at du liker den, sikkert hundretusenvis av mennesker som har den McLaren F1 plakaten på veggen. Vil bare prøve å understreke at det ikke er verdt strevet å få tak i en. Forøvrig vil jeg si at si at eksempelet ditt med Rolls Royce var ganske dårlig ettersom de er meget bra utført i dyre materialer som blir håndlagd. De fleste er også gode å kjøre men på ingen måte en racerbil. Rolls Royce er lagd for å bli kjørt rundt i, ikke for å kjøre. 6492324[/snapback] jeg vet det, og det var litt av poenget. Mclaren f1 lm har vært verdens raskeste bil, så den har vært på topp. Men litt av det jeg mener er at selv om bilen ikke er den beste i performance o.l så er det favoritt-bilen min. Også pga utseendet, som jeg synes er lovely Men alle har sine meninger, jeg vet bare at den bilen er blitt tatt en del bilder av i Project gotham racing 3 Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg: Nissan Primera LX Pappa: Audi A4 Stasjon Mamma: Peugeot 206 Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg : (Fremtidig Golf I II eller III) Pappa: Opel Vectra Mamma: VW Passat TDI Lenke til kommentar
T homas Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) mamma: VW Passat (eldre type) Pappa :VW caravelle og eldre golf(Med mindre pen styling og større musikk anlegg) hvorfor lurer du på det egentlig? Endret 15. juli 2006 av T homas Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Pappa og mamma har en Opel Zafira og en Mazda Pickup. Og jeg kjører en Saab 900s 2.0L -96.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Mamma: 2000-modell Mistubishi Space Star 1.6 Pappa: Akkurat no kjører han en '06 Mistubishi Outlander 4WD, '06 Mitsubishi Colt 1.6 Diesel eller '06 Mitsubishi Grandis. Eg kjører en av dei overnevnte alt etter kva som er tilgjengeleg Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg kjører pizzabil (toyota yaris) en gang i blandt. Mamsen kjører 96 VW Polo Papsen kjører 93 BMW 316 Søs kjører 99 Audi A3 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 hva sa du om morra mi? Kjører ikke selv, men muttern har Audi A3.. chill bil i grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå